Avatar billede elvis123 Nybegynder
29. juli 2003 - 18:10 Der er 8 kommentarer

fra mpg til vector grafik

Er der nogle der ligger inde med en tut om hvordan laver en mpg film til vector grafik step by step??
Avatar billede lyden Nybegynder
29. juli 2003 - 18:39 #1
Avatar billede docks Nybegynder
29. juli 2003 - 18:47 #2
Den hårde måde er at tage et billede af hvert enkelt frame i din film gøre det gennem Adobe StreamLine (evt. photoshop først) og så importere i Flash... Det er meget tidskrævende. Jeg kender ikke til nogen applikation der kan gøre det automatisk :(
Avatar billede lyden Nybegynder
29. juli 2003 - 18:49 #3
Det kan ovenstående: flix

Lyden
Avatar billede hoejrup Nybegynder
29. juli 2003 - 19:16 #4
lyden>Flix laver den ikke hele filmen om til vektorgrafik, men den kan lave en grafisk maske om til vektor grafik. Dvs. hvis en mand danser på filmen, så kan flix maske hans form og bevægelser.

/per
Avatar billede lyden Nybegynder
29. juli 2003 - 19:37 #5
ok, men så forstår jeg nok ikke helt spm. :o)
Avatar billede elvis123 Nybegynder
29. juli 2003 - 19:43 #6
altså jeg vil lave noget ala http://www.flashkit.com/tutorials/Animation/Vector_A-Konrad_M-573/index.php ... men der står ikke helt præsis hvad man skal.. så hvor finder jeg sådan en tut der går det slavisk igennem??
Avatar billede lyden Nybegynder
29. juli 2003 - 19:50 #7
øhhh.jeg tror ikke lige der findes en tut til det, men der er formentlig nogen der kan overraske os med en.

Flix kan lave noget ala det du søger ..... uanset hvad...... det koster selvfølig nogle gryn, men du kan hente en trial & se hvad den kan........ (det er et fedt prg.)
http://www.wildform.com/resources/gallery_vv.php?sid=LBLI-71BO-3e844366879d3
Avatar billede lyden Nybegynder
08. august 2003 - 05:38 #8
Fandt du ud af noget ?