Avatar billede stivstikker Nybegynder
29. juli 2003 - 13:30 Der er 5 kommentarer

Siden kan ikke findes. hjæææælp

Jeg har brug for jeres hjælp, da jeg ikke fatter dette :(

Jeg har skrevet en ASP.NET side der ser ud som følgende:

<html>
<head>
</head>
<body>
    <form runat="server">
        <p>
            <asp:TextBox id="TextBox1" runat="server"></asp:TextBox>
            <br />
            <asp:TextBox id="TextBox2" runat="server"></asp:TextBox>
            <br />
            <asp:Button id="Button1" runat="server" Text="Button"></asp:Button>
        </p>
    </form>
</body>
</html>

Siden loader fint og der vises to tekstfelter og en knap, men når jeg klikker på kanppen, ender jeg med "siden kan ikke vises" og så vidt jeg kan regne ud efter en "View Source" er det den selv samme side den skal loade igen... hvad sker der... hjælp mig plzzzz

MVH
stivstikker
Avatar billede repsak Nybegynder
29. juli 2003 - 14:09 #1
prøv med
<asp:Button id="Button1" onclick="Button1_Click" runat="server" Text="Button"></asp:Button>

ps husk at implementere Button1_Click
Avatar billede codemonkey Nybegynder
29. juli 2003 - 14:24 #2
Har din side den nødvendige henvisning til Codebehind ?. Eks:
<%@ Page language="c#" Codebehind="default.aspx.cs" AutoEventWireup="true" Inherits="namespace._default" %>
Avatar billede repsak Nybegynder
29. juli 2003 - 14:28 #3
Således kunne det se ud hvis du ikke benytter codebehind (hvilket dog anbefales)

side.aspx:

<%@ Page Language="C#" %>
<script runat="server">

    void Button1_Click(Object sender, EventArgs e) {
        TextBox1.Text = "Knap trykket";
    }

</script>
<html>
<head>
</head>
<body>
    <form runat="server">
        <p>
            <asp:TextBox id="TextBox1" runat="server"></asp:TextBox>
            <br />
            <asp:TextBox id="TextBox2" runat="server"></asp:TextBox>
            <br />
            <asp:Button id="Button1" onclick="Button1_Click" runat="server" Text="Button"></asp:Button>
        </p>
    </form>
</body>
</html>
Avatar billede stivstikker Nybegynder
29. juli 2003 - 15:39 #4
Ja jeg ville også mene at det skulle se sådan ud, men stadig samme resultat :(
Avatar billede repsak Nybegynder
29. juli 2003 - 15:54 #5
prøv at poste din kode