Avatar billede iziqio Nybegynder
29. juli 2003 - 09:37 Der er 5 kommentarer og
8 løsninger

Hjemmeside udbyder ? hvem er billigst ?

flere spg ?

lille side...
Avatar billede rune.rasmussen Nybegynder
29. juli 2003 - 09:41 #1
www.web10.dk ser ud til at være ret billige (uden at jeg kender særlig mange andre)
Avatar billede morten_leth Nybegynder
29. juli 2003 - 09:42 #2
hvis du bare skal have et lille sight så vil jeg råde dig til at bruge www.frac.dk fordi de er rigtig gode har også fået meget ros her på eksperten...
men hvis det er til .mpg og .mp3 og sådan noget altså musik filer og små filmklip... så dur den ikke...
Avatar billede morten_leth Nybegynder
29. juli 2003 - 09:43 #3
forresten frac er gratis.... og du får 50 mb at rode rundt med og den understøtter php og mysql...
Avatar billede snowball Novice
29. juli 2003 - 09:43 #4
http://www.b-one.net/ og http://www.cliche.dk/ er vel nogen af de billigste. Men pas på med at vælge de billigste, da man ofte får hvad man betaler for !

Snowball
Avatar billede miss-g Seniormester
29. juli 2003 - 09:45 #5
"Din guide til gratis webhoteller":
http://www.internetplads.dk/
Avatar billede Slettet bruger
29. juli 2003 - 09:45 #6
Jeg står selv for hosting af hjemmesider og vi kan nok godt finde en god løsning der både passer dig og mig alt efter hvad du skal bruge.

Skriv en mail omkring hvad du skal bruge, plads, mail, Programmerings sprogs undestøttelse osv. Så finde vi ud af noget.

osj@device.dk
Avatar billede majsmarken Nybegynder
29. juli 2003 - 09:46 #7
Skal det være en "ægte" med domænenavn osv (=betalning) eller en af disse gratis Webhoteler med visse former for reklamer ?
Se også http://www.eksperten.dk/spm/379350
Avatar billede medions Nybegynder
29. juli 2003 - 09:50 #8
Avatar billede keysersoze Guru
29. juli 2003 - 10:14 #9
Prøv www.d-hosting.dk de er stabile og yder god og hurtig support... De kan umiddelbart godt anbefales til dig. Det er samme pris som B-one, men hos d-hosting for du 125Mb på deres web1
Avatar billede entertainer Nybegynder
29. juli 2003 - 10:31 #10
Find det billigste webhotel på www.webhostpriser.dk
Avatar billede n!nja Nybegynder
29. juli 2003 - 11:25 #11
Avatar billede acomma Nybegynder
29. august 2003 - 03:46 #12
Vi kan også være med men koster en lille smule mere.

Men kontakt os via MSN, så er der rabat!

Held og lykke med din søgen!
Avatar billede clausbr Nybegynder
27. november 2003 - 17:52 #13
Lige nu tilbyder Dkz.dk / FreeSub.dk Gratis Domain xxx.dkz.dk eller xxx.freesub.dk du få  60 mb harddisk understøtter JAVA ASP CGI HTM HTML  ubegrænset besøg og online 24 timer i døgnet
Telefon support og e-mail support  klik ind på www.dkz.dk eller www.freesub.dk