Avatar billede svenrus Novice
29. juli 2003 - 08:55 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

b-one : FTP port

Jeg har bestilt og betalt Webhotel på www.b-one.nu og har, for over en uge siden fået tilsendt koderne. Normalporten er PORT 21. Når jeg overfører til serveren og derefter vil checke står der blot:
Forbidden
You don't have permission to access / on this server.

--------------------------------------------------------------------------------

Apache/1.3.27 Server at www.svenrus.dk Port 80

  Når så jeg prøver at ændrer connectadgangen til Port 80, er resultatet det samme.
  Er der nogen som har erfaring med dette problem og løsningen på det ?
Avatar billede rkhdk Nybegynder
29. juli 2003 - 09:00 #1
har du en index fil eller default fil?

den fejl du får, kommer normalt når man mangler en index fil

hvad hvis du henviser direkte til en fil du har uploadet?
www.svenrus.dk/fil.html
Avatar billede fsconsult.dk Nybegynder
29. juli 2003 - 09:14 #2
Det lyder som om du sagtens kan uploade til dit webhotel, og dermed kører b-one tilsyneladende ftp på port 21, hvilket ikke er dit problem.

Derimod lyder det som rkhdk bemærker, at du mangler index.html eller index.htm (eller hvad b-one har defineret som indeksfiler).

Alternativt kan det være b-one's opsætning af beskyttelse af dit virtuelle domæne i Apache, som ikke er sat korrekt op, selvom det første dog er mere sandsynligt
Avatar billede gethosted.dk Nybegynder
01. august 2003 - 15:44 #3
Hej alle sammen!

Jeg har selv et web15 hos www.GetHosted.dk <---- Danmarks billigste webhotel!

Du får alt hvad du skal bruge(og mere til)... og så er det til kun 7 kr. om måneden (INKL MOMS)!

Plus deres service er helt i top! Svar meget hurtigt på ens spørgsmål.
Avatar billede fsconsult.dk Nybegynder
01. august 2003 - 15:50 #4
øhm.. og hvad har det med spørgsmålet at gøre??

desuden har jeg lidt svært ved at tage webhoteller til 7 kr. seriøst ..  jeg kan ikke forestille mig at der er råd til hverken service, sikkerhed eller backup til den pris .. for slet ikke at tale om licenser hvis der skal køres windoze (og dermed ASP).
Avatar billede jelzin101 Praktikant
01. august 2003 - 16:05 #5
gethosted.dk er deaktiveret som følge af spam.

j/co
Avatar billede svenrus Novice
08. februar 2004 - 11:07 #6
Tak til fsconsult.dk; b-one virker ! Det har taget lang tid og er således ikke en kritik af webhotellet... Det var manglen på index.htm som skabte problemerne for mig. Nu virker det altså. Undskyld min sene respons
mvh svenrus
Avatar billede svenrus Novice
29. august 2011 - 15:48 #7
Tråd sluttet