Avatar billede backfire Nybegynder
28. juli 2003 - 22:02 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Sætte proceslinjen ud af drift?

Jeg ved det lyder som et fjollet spørgsmål... men, er det nogen der kender et tweak eller et sted i registreringsdatabasen hvor det er muligt at sætte proceslinjen (den med startknappen) ud af drift, så den kun kommer frem når man f.eks. trykker på en eller anden tast og ikke bare når man kører musen over den!!??
Avatar billede johnstigers Seniormester
28. juli 2003 - 22:14 #1
hvorfor ikke trække den i bund og når der så trykkes på windowsflaget så kommer den frem...?
Avatar billede backfire Nybegynder
28. juli 2003 - 22:20 #2
Nogen gange kan man undre sig selv over hvordan det kan lade sig gøre at overse selv de mest simple løsninger på noget der virker som et stort problem... Smid et svar!!
Avatar billede levithan Nybegynder
28. juli 2003 - 22:31 #3
hehe sådant skal det gøres u go girl john stigers ;)
Avatar billede c0ld1mp Nybegynder
29. juli 2003 - 17:37 #4
hvorfor ikke trække den i bund og når der så trykkes på windowsflaget så kommer den frem...?
Avatar billede c0ld1mp Nybegynder
29. juli 2003 - 17:37 #5
:D
Avatar billede johnstigers Seniormester
29. juli 2003 - 20:26 #6
c0ldmp> bah!

svar
Avatar billede johnstigers Seniormester
29. juli 2003 - 20:27 #7
leviathan> "u go girl john stigers" har du drukket? *gg*
Avatar billede johnstigers Seniormester
29. juli 2003 - 20:41 #8
takker for points ;)
Avatar billede levithan Nybegynder
29. juli 2003 - 20:51 #9
nej da syntes bare lige du trænkte til et frisk pust *GGGGGGG* eller som manden med bladet på strøget siger VÅGNOP... ;)
Avatar billede johnstigers Seniormester
29. juli 2003 - 21:16 #10
Og det gjorde jeg skal jeg lige love for ;D