Avatar billede ylwen Nybegynder
28. juli 2003 - 20:00 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Grafisk bruger flade i RedHat9

Jeg har lige installeret RedHat 9 og valgte en grafisk brugerflade. Den starter op med en grafisk login, men så kommer den med den tekst baserede brugerflade. Hvad gør jeg for altid at starte op i den grafiske brugerflade?
Avatar billede skunk Nybegynder
29. juli 2003 - 09:39 #1
skriv "statx"

Diot system må være konfigureret forkert, ellers ville det virke med grafisk fra starten...
Avatar billede phpgris Nybegynder
29. juli 2003 - 14:22 #2
skunk >>
"startx" starter kun den grafiske brugerflade i den pågældende session. Det er vidst ikke det der bliver bedt om.

ylwen >>
Får du ingen fejlmeddelelser? Hvordan går det hvis du starter den op manuelt med startx?
Avatar billede ylwen Nybegynder
29. juli 2003 - 16:45 #3
Jeg har fået løst problemet, det var Gnome der var noget galt med.
Avatar billede phpgris Nybegynder
30. juli 2003 - 08:34 #4
Fino.
Avatar billede phpgris Nybegynder
22. september 2003 - 12:48 #5
Lukketid?
Avatar billede ylwen Nybegynder
16. marts 2005 - 09:02 #6
lukker