Avatar billede post Nybegynder
28. juli 2003 - 17:34 Der er 51 kommentarer

Nye øjne

Vi skal have frisket vores site www.MitVisitkort.dk lidt op, og samtidig gøre det mere bruger venligt. Vi søger således nogle nye øjner på et kvikt hoved til at løse denne opgave - så hvis at det er noget for dig, skal du være meget velkomme til at fremkomme med et tilbud.

Med venlig hilsen
MitVisitkort.dk
Avatar billede phylox2 Nybegynder
28. juli 2003 - 18:00 #1
Du er velkommen til at kontakte mig, hvis det skulle have interesse - se brugerinfo.
Avatar billede keysersoze Guru
28. juli 2003 - 18:19 #2
Jeg mener jeg har snakket med dig tidligere ang en anden opgave hvor du dengang også snakkede om at mitvisitkort.dk på et tidspunkt skulle have et lille løft.

Så du skal være velkommen til at kontakte mig - kim @ soze.dk
Avatar billede post Nybegynder
28. juli 2003 - 18:55 #3
Uanset om vi tidligere har talt men andre omkring dette site. Er dette en ny opgave, og vi er derfor nødsaget til at få konkrete tilbud, fra interesseret.
Avatar billede izemate Nybegynder
28. juli 2003 - 19:06 #4
Kontakt > gfx@filmnet.dk
Måske vi kunne finde ud af noget :-)
Avatar billede phylox2 Nybegynder
28. juli 2003 - 19:06 #5
post >> Inden jeg (eller andre, formoder jeg) kan komme med noget kontret tilbud/overslag, så er vi lige nødt til at snakke sammen omkring dette. Derfor vil jeg endnu engang opfordre til kontakt.
Avatar billede keysersoze Guru
28. juli 2003 - 19:09 #6
ja - selvfølgelig er det en ny opgave, men det er meget svært at komme med et tilbud på en opgave uden først at vide præcist hvad der skal laves. Skal der bare leveres et design - skal hele siden programmeres om - skal der tilføjes funktioner - i det hele taget mangler der forklaring på hvad opgaven går ud på.

Skriver du på min angivne mail, kontakter mig på icq 32036024 eller msn kim @ soze.dk så kan jeg være med på at give et tilbud - desværre ikke før.
Avatar billede izemate Nybegynder
28. juli 2003 - 19:11 #7
ja jeg kunne også godt bruge lidt informationer omkring det som Keysersoze skriver !!
Avatar billede post Nybegynder
28. juli 2003 - 19:30 #8
Information: Det nye website er ikke særlig kompliceret.

Det skal blot have et nyt kreativt look, og så skal der være en mindre database der kan håndtere de modtagende adresser samt de modtagende bemærkninger.

Vi mener således at det kan give nogle fordele, med nye øjne.
Avatar billede keysersoze Guru
28. juli 2003 - 19:52 #9
det var nu ikke de mange info - men åbenbart nok...

er det sådan at du vil have tilbuddet på en mail eller skal det postes frit tilgængeligt for alle her?
Avatar billede post Nybegynder
28. juli 2003 - 20:03 #10
Eventuelle tilbud må gerne sendes til info@MitVisitkort.dk Alle indkommende tilbud, vil blive vurderet mandag den 4 august. Hvorefter vi straks efter, vil give besked om vores valg.
Avatar billede pixeldude Nybegynder
29. juli 2003 - 00:57 #11
Jeg er igang med noget på:
http://www.dammark.net/mitvisitkort_dk/www/default.asp

Smid en mail hvis du har en mening om det.  Det er selvfølgelig ikke færdigt endnu, der mangler en del detaljer.

Hvis du sender mig  en mail på eksperten@dammark.net så kan du få brugernavn og password til CMS-Systemet som følger med.
Avatar billede md_craig Nybegynder
29. juli 2003 - 10:14 #12
Jeg vil da også meget gerne hjælpe...
Men synes det skal gøres ordenligt....

Målgruppe, Opsætning, Funktioner, Muligheder, osv...

Naturligvis kan man godt designe noget kreativt ud fra det man kan se på siden... Men det ville kunne blive endnu bedre hvis man viste hvilke funktioner der skulle være i siden, for så at kunne integrere dem i designet... og på den måde komme med en overlegen løsning...

Det er visitkort i laver, derfor vil jeg kunne forestille mig en MEGET stilren side, og ikke for meget farve, og "svage" farver, for ligsom at vise hvad det er man laver, for det bliver tit de pæneste visitkort... der må helst ikke være for meget "gejl" på et visitkort...

Eller også så skal man vise sin kreativitet på siden...

Men kig evt. forbi www.designsalg.dk
Eller mail mig på Admin@it-links.dk , Designsalg@it-links.dk
Men jeg skal se hvad jeg kan finde på ud fra nuværende informationer...
Avatar billede md_craig Nybegynder
29. juli 2003 - 10:24 #13
PS...

Den skrift du bruger til dit "banner" er det en du ønsker at genbruge ???
I så fald... vile det jo være en god ide og vide hvad den heder osv..
Avatar billede lingodingo Nybegynder
29. juli 2003 - 10:47 #14
Hvis vi snakker om et site i Flash/Shockwave er jeg intereseret.
Foruden et mere homogent design (i forhold til HTML) kan der fx laves en lille ting hvor folk selv designer sit visit kort og mange andre aktiviteter som får dem til at komme igen
http://www.balther.dk
Avatar billede cygnet Praktikant
29. juli 2003 - 14:56 #15
Vil gerne henvise til

http://www.eksperten.dk/spm/379813

Men vil gerne have lidt mere info, som alle andre.

Send gerne til ks@cygnet.dk
Avatar billede cygnet Praktikant
29. juli 2003 - 16:51 #16
Så blev der kigget med friske øjne på det.

http://www.cygnet.dk/mitvisitkort
http://www.cygnet.dk/mitvisitkort/logo.gif

Prisen snakker vi om pr. mail.

/cygnet
Avatar billede cygnet Praktikant
30. juli 2003 - 15:59 #17
Forbløffende lidt respons der kom på det, mon det bare var en and :-D Eller regnede de med det var gratis.
Avatar billede pixeldude Nybegynder
30. juli 2003 - 16:36 #18
Jeg har heller ikke hørt fra dem efter de fik prisen.  De kan jo bare sige hvis det er for meget!
Avatar billede post Nybegynder
30. juli 2003 - 19:14 #19
Kære cygnet &  pixeldude

Har I slet ikke læst nedesntående? fra den 28/07-2003 20:03:51

Eventuelle tilbud må gerne sendes til info@MitVisitkort.dk Alle indkommende tilbud, vil blive vurderet mandag den 4 august. Hvorefter vi straks efter, vil give besked om vores valg.
Avatar billede cygnet Praktikant
30. juli 2003 - 19:25 #20
*kigger flovt op i loftet af eksperten*

Kunne ellers være lækkert at vide det inden det blev weekend, så havde man måske lidt fornuftigt at lave i weekenden. Og i havde et site på mandag :-D

Men må jo bare vente pænt :-D Undskyld jeg opførte mig som en sulten hund
Avatar billede cozey Nybegynder
03. august 2003 - 21:16 #21
Vil da også gerne have lidt mere info:
mtv@stofanet.dk  (se evt. http://www.cozey.1go.dk/ideal/  -under opbygning).
Avatar billede cozey Nybegynder
04. august 2003 - 00:00 #22
Jeg sad og læste hvad brugerne havde sagt om jeres side, og de var alle enige om at det var en sjov side, og nogle sjove features.
Netop af denne grund har jeg valgt nogle varme/hyggelige farver.

Resultatet kan ses her:
http://cozey.1go.dk/

-Også sent med tilbud på mail.
Avatar billede md_craig Nybegynder
04. august 2003 - 10:16 #23
Så er det den 4. August i dag...

Vil folk få besked i dag, eller vil folk have muligheden dagen ud for at komme med et bud ??? Bare så vi ved hvordan og hvorledes...

Går ud fra i har hørt fra mig, Admin@it-links.dk
De skulle da gerne være gået igennem... ;o)

MVH ....
Avatar billede post Nybegynder
04. august 2003 - 20:23 #24
Vedr. tilbud.

Omkring de indkommende tilbud er vi desværre nødsaget til at flytte vores afgørelse til lørdag den 9 august 2003.

Fortsatte interesseret bedes oplyse deres interesse.

Med venlig hilsen
MitVisitkort.dk
Avatar billede cozey Nybegynder
04. august 2003 - 20:31 #25
Jeg er naturligvis stadig interesseret (forsøger nok med ny løsning), men hvorfor udskyder i det? ... Det virker mærkeligt, når folk har overholdt jeres deadline, og måske endda har tilsidesat andre ting! ...

-Det kunne også være nemmere hvis i gav et cirka beløb i vil betale, så folk ikke bruger en masse timer ...! ... Min løsning er f.eks. billig og enkel, da jeg ikke gider sidde og lave design på højere niveau (Og bruge f.eks. 25 timer), hvis i er tre 15 årige med hver 100 kroner ... forstår du/i dillemaet?
Avatar billede cozey Nybegynder
04. august 2003 - 20:32 #26
...dilemmaet
Avatar billede cozey Nybegynder
04. august 2003 - 20:34 #27
[fortsættelse]
Normalt aftales en pris på forhånd, eller også betaler man timepris, hvilket sagtens kunne være på f.eks. 200,-  Det gør folk ikke i denne sammenhæng, og netop derfor sparer i kraftigt på oplysningerne... husk på hvor mange fuskere der er herinde, som bare vil se en masse designs for at finde inspiration, og derefter slutter med
"Vi fandt en anden løsning udefra"... håber i forstår at folk bruger en masse tid på dette...
Avatar billede md_craig Nybegynder
04. august 2003 - 20:53 #28
Nu i udskyder valget til den 9. aug, hvilket for mit vedkommende pbåde er meget træls, men samtidig kan jeg godt finde noget andet at bruge den tid på...

Men kunne i ikke melde tilbage til folk på en eller anden måde...
Det vil være ærveligt for bruge X hvis i skrotter hans design, bare fordi det er 10 px for bredt, eller fordi at M'et i mit visitkort er 2'punkter for stort....

Prøve at give en tilbagemælding om det folk har lavet, er noget i kan bruge, eller kan sige med det samme hvis et design bare er skrottet...

Evt. noget i kunne gøre, efterhånden som i kommer igennem de forskellige designs... ???
Avatar billede post Nybegynder
04. august 2003 - 20:59 #29
Som svar til Cozey

Vi ønsker ikke at udsætte tingene, men kan dog blot ikke afgøre de indkommende tilbud før end den anførte dato, idet vi først i dag - er hjemvendt fra ferie.

Spørgsmål at samme karakter, kan ikke besvares yderligere.

Med venlig hilsen
MitVisitkort.dk
Avatar billede post Nybegynder
04. august 2003 - 22:05 #30
Som svar på de seneste indlæg:

Har vi efterfølgende valgt at fravælge alle indkommende tilbud, idet vi ikke ønskes at sættes i miskredit.

Vi vil således på et senere tidspunkt, annoncere vores annonce.

Med venlig hilsen
MitVisitkort.dk
Avatar billede post Nybegynder
04. august 2003 - 22:06 #31
SLUT
Avatar billede cozey Nybegynder
04. august 2003 - 22:38 #32
hmm... i lægger ikke ligefrem op til at blive taget seriøst!... lad mig gætte ... i VAR 3 15 årige med hver 50-100 kr. -og designsne var for dyre, så nu kopierer i dem blot!... det var da heldigt at i spildte vores tid!
Avatar billede md_craig Nybegynder
04. august 2003 - 22:53 #33
Hvis de kopiere dem, så er det så enkelt, at vi har materielet til fremstillelsen... og da de falder ind under Copyrights bettingelserne...
OG at envende uden designerens tilladelse, kan få alvorlige følger...

Desuden kan jeg heller ikke rigtig se seriøsiteten i det her...
Hvordan vil det bringe jer i miskredit ???

Men ok... det er også kun den 3. tråd i laver hvor i søger efter folk til at lave et design for jer... og 2 gange har i sagt i har fundet en til det...
Men der sker ligsom ikke fandens meget ???
Avatar billede post Nybegynder
05. august 2003 - 00:18 #34
Vær ganske rolig, der bliver ikke kopieret noget som helst, men er der ikke noget med - at tyv tror hver mand stjæler?

Vi er en seriøs virksomhed og kan naturligvis ikke acceptere sådanne beskyldninger. Vi vil således gerne være fritaget nu og fremover fra flere henvendelser fra md craig og cozey

Med venlig hilsen
Michael Jensen
Marketingschef
MitVisitkort.dk
Avatar billede cozey Nybegynder
05. august 2003 - 00:25 #35
Tro mig... jeg tror i er fritaget for henvendelser fra lle herinde efterhånden.
Avatar billede cozey Nybegynder
05. august 2003 - 01:01 #36
Husk at lukke nu hvor i har droppet alle tilbud herinde ...
Avatar billede keysersoze Guru
05. august 2003 - 08:29 #37
undskyld mig - men er dette ikke ved at køre af sporet? Jeg kan sådan set godt forstå hvis "post" bliver bange for at benytte eksperten - og jeg kan da frygte for hvis jeg (eller en af jer andre) mister en potentiel kunde på denne måde...

Selvfølgelig er det ikke optimalt at beslutningen fra "post"'s side bliver udskudt - men enhver i IT-branchen (eller en stort set hvilken som helst anden branche) ved at der let kan opstå forsinkelser, og kan man som udvikler eller whatever ikke leve med sølle 5 dages udskydelse tvivler jeg på at man kan håndtere sådan en opgave.

Jeg syntes det er fint der er givet nogle designforslag - det ville i hvert fald lette design-delen fra en beslutningsproces meget hvis jeg sad i sådan en situation. Men nu er det (heldigvis) ikke kun designet der er afgørende og lige så meget programmeringsdelen og den kan man umuligt vælge ud fra et designforslag - den vil tværtimod forvirre den afgørelse, og derfor mener jeg det er lidt pernittengryn af være lige ved at koge over pga man ikke vælges pga et eller flere designforslag man har lavet.

At komme med beskyldninger om hvor vidt det er 3 15-årige er så at gå meget over målet syntes jeg! Fik man opgaven ud fra et tilbud må man jo regne med at det holdes - og giver man et for højt tilbud kan der jo bare siges nej fra kundens side, så om de/han er 15 eller ej er vel irrelevant.

Om de/han har oprettet en lignende tråd før er vel også irrelevant - opgaven er stadig åben og det syntes jeg da man bare skal se som en positiv ting!

Det hele er nu endt med at kunden har trukket følehornene til sig og en potentiel kunde er misset for alle i denne tråd... det er egentlig meget godt klaret syntes jeg - ekstrem synd for E's og vores eget renomé, og jeg håber da ikke at "post" er skræmt alt for langt væk men derimod snart får lyst til at stille opgaven igen (og denne gang med forhåbentlig med en noget bedre tone)...
Avatar billede md_craig Nybegynder
05. august 2003 - 10:18 #38
post >>>

Tror du misforstod mig temmelig meget der... mit inlæg var rettet mod cozey...
For at forklare ham at i ikke måtte kopiere det...

Det var den første del af det... jeg har IKKE beskyldt jer for at kopiere noget...

Men jeg må være ærlig, at da det ikke er første gang i opretter en tråd om at i vil have nyt design... og at i i de 2 andre tråde i har oprettet, siger at i nu har besluttet jer for en... og så alligevel så sker der for det første ingen ting på jeres sider... og i søger videre... det virker ikke seriøst... så bør man være ærlig, og sige at man ikke har fundet en, men at man lader det gå pasé denne gang...

Vær istedet ærlige over for dem der byder på projektet, istedet for at "fylde" folk med løgn... så sig det som det er... jeg skal dog meget undskylde hvis det er fordi i har fundet en som så var useriøs... og derfor selv droppede fra, og i måtte finde en ny...
_______________________________________________________________________________

Men jeg vil gerne UNDERSTREGE at jeg IKKE mistænker jeg for at kopiere...
Men jeg savner efterhånden seriøsiteten hos jer...
Kom med en ærlig forklaring istedet... så vi kan finde seriøsiteten i tingene... måske tingene bliver udsat, men fortæl hvorfor...

Og at sige at i ikke vil skabe miskredit, kan jeg ikke se hvad i mener med...
Hvis tillid vil i miste ved at vælge den ene frem for den anden...
Jeg søger en forklaring...

keysersoze >>>

Jeg har som sagt ikke nogen kvaler i en udskydelse, jeg var ærlig og sagde at det var irriterende... men at jeg godt kunne bruge den tid til noget anden... derfor gjorde det ikke mig noget... jeg ville dog gerne have hvis de gav lidt respons på folks desing... for at folk måske kunne gøre det endnu bedre... det er noget der tjæner begge partnere bedst...

Desuden var min hentydning til de andre tråde, at de tilsyneladende har løget i dem, de har nemelig udgivet at de har fundet en, hvornår er ærlighed for meget at forlange ???
Avatar billede lingodingo Nybegynder
05. august 2003 - 10:35 #39
Jeg har fuldt denne debat og jeg må indrømme at hvis dette er tonen fra jer så kaldte experter så ved jeg ikke rigtigt...
I sidder som sultne ulve og prøver at presse et eller andet ned over hoved på andre mennesker, med beskyldninger om svindel, tyveri og andre mærkværdigheder. Jeg syntes I skulle skamme jer og bruge tiden til at blive dyktigere (ikke fordi det behøvs måske...? hm....)
`j
http://www.balther.dk
Avatar billede keysersoze Guru
05. august 2003 - 11:05 #40
Se - nu kan jeg ikke lide at blive kritiseret for noget jeg ikke har gjort. Jeg har selv kritiseret tonen herinde og beklagede mig over folks måde at behandle potentielle kunder på - og pludselig bliver jeg selv rakket ned...

du skriver at vi sidder som sultne ulve... lige i dette tilfælde ligner det (for mig at se) at det er dig der er den sultne ulv og i sidste øjeblik ville ind og gøre dig bemærket og score billige point!

... Men det er måske bare mig der opfatter dig forkert ligesom du åbenlyst har opfattet min holdning forkert
Avatar billede lingodingo Nybegynder
05. august 2003 - 11:18 #41
ja undskyld hvis jeg formulere mig lidt tåget, det er ikke dig jeg mener Keysersoze, din komentar kan jeg stort set tilslutte mig :-)
Avatar billede Jørgen Kirkegaard Professor
05. august 2003 - 11:39 #42
Morale: Start IKKE på et job før pris, levering etc. er aftalt.
Avatar billede cygnet Praktikant
05. august 2003 - 13:43 #43
Trist udvikling dette spørgsmål fik, virkede ellers som en spændende opgave.

Med bare giv lyd fra jer når i føler jeg klar til at bringe jeres site frem til et tidsvarende design og funktionelitet.
Avatar billede post Nybegynder
05. august 2003 - 14:49 #44
Kære alle byder!

Vi må desværre konstatere at vi ved denne søgning på eksperten har mødt mange useriøse elementer - hvilket naturligvis er meget skuffende.

Som nogen sikkert har bemærket, har vi tidligere og uden problemer søgt på eksperten efter eksperten. Vi fandt da også en partner - men desværre trak opgave ud, og derfor seneste ansøgning.

Men som nævnt har vi måtte konstatere alt for mange barnerøve på eksperten og vi kan således med garanti fravælge flere byder omgående ved vores endelige beslutning, som dog indtil videre er udsat.

Jeg skal således blot huske Jer på – at skal I overhovedet gøre Jer nogen tanker om andre opgave hos andre udbyder, skal I opfører Jer ordentlig.

Sluttelig kan jeg således oplyse - at vi fra i næste uge igen vil ansøge, dog ikke på eksperten. Og måtte der således være nogle der måtte ønske at fremkomme med tilbud bedes det gøres direkte på flg. adr.: web@mitvisitkort.dk

Opgaven bliver som flg.:

Der vil blive givet helt frie tøjler til ideer. Dog ønsker vi et nyt og kreativt look, samtidig med at websitet skal indeholde en mindre database der kan håndtere de modtagende bestillinger/adresser samt de modtagende bemærkninger. Den nuværende tekst information på websitet, vil ca. være den samme.

Med venlig hilsen
Michael Jensen
Marketingschef
MitVisitkort.dk
Avatar billede cozey Nybegynder
05. august 2003 - 15:09 #45
post>>>
Nu siger du så fint at du efterlyser seriøsitet...!?

Hvis du efterlyser seriøsitet, så gør følgende:

1) Find et webbureau, som du har lyst til at bruge.

2) Forklar dem hvad det er du vil have lavet

3) DE giver DIG en pris for arbejdet, og IKKE omvendt.

4) Fortæl dem at du ikke vil aftale nogen pris før de har brugt måske 40 timer på det, da du jo kunne risokere at få noget billigere.

-Tror du den ville gå?... nej vel? ... der er absolut INTET seriøst ved at søge nyt design over Eksperten.

DU regner vel ikke seriøst med at vi (Inklusiv mig selv) vil sidde og bruge mange timer på noget vi ikke er sikker på, da du ikke engang vil give et ca. tal for dit budget... for os kan det ligeså godt være på 100 som det kan være på 100.000.

Og når du så i forevejen har oprettet et spørgsmål magen til, og du i det spørgsmål lover jobbet ud, jamen så er de rvel egentlig ikke noget at sige til at en som mig bliver lidt kritisk vel?....

Det der satte prikken over I'et var da jeg (stille og roligt) gjorde jer opmærksomme på at flere oplysninger ville hjælpe alle... dette svarede i med følgende kommentar:

"Som svar på de seneste indlæg:

Har vi efterfølgende valgt at fravælge alle indkommende tilbud, idet vi ikke ønskes at sættes i miskredit.

Vi vil således på et senere tidspunkt, annoncere vores annonce.

Med venlig hilsen
MitVisitkort.dk"

Hvordan kan det at jeg efterlyser flere detaljer sætte jer i miskredit?

Jeg glæder mig til at høre jeres svar, da jeg på INGEN måde kan se hvorfor jeg bliver gjort til syndebuk i dette efterhånden primitive spørgsmål.
Avatar billede cygnet Praktikant
05. august 2003 - 15:41 #46
Jeg har gensendt mit tilbud til ovennævnte adresse.

Ser frem til en positiv tilbagemelding fra jer om et par uger :-)

Mojn og se hvor solen skinner..
Avatar billede md_craig Nybegynder
06. august 2003 - 11:39 #47
post >>>

Ikke for noget... men du klager over at du og dit firma fik nogle meget nærgående beskyldninger... ok... det skete... i blev beskylt for at kopiere (og i tog min kommentar til den beskyldning, som endnu en beskyldning...)

Men nu kan jeg så ikke forstå at i selv kaster med lige så nærgående beskyldninger...
_______________________________________________________________________________
Men lad nu alt det her hvile... ingen grund til yderligere diskutioner...

Jeg sender nok alligevel det jeg udarbejdede...
Så kan i jo se om det er noget der har interesse eller ej...

Evt. kan i jo købe skitsen/Ideen, og få en anden til at udarbejde den, hvis i ikke mener jeg kan tage en sådan opgave seriøs...

Jeg vil dog Poientere at jeg er seriøs. men jeg kræver seriøsitet omkring projektet fra begge sider... Hvilket vil sige, at man starter en dialog, for at få det bedst mulige udfald... og således at det er tilpassen jer og jeres ønsker 100%, og i ikke bag efter føler jeg snydt...
Avatar billede post Nybegynder
06. august 2003 - 13:26 #48
Kære alle!

Som opfølgning på min seneste redegørelse, skal vi så ikke stoppe dette skriveri.

Vi har gjort en konstatering og har taget dette til efterretning, mere er der ikke i det. Som vi af gode grunde ikke kan ændre ved.

Men såfremt der måtte findes seriøse partnere, skal de være velkommen til at fremkomme med et tilbud på: web@mitvisitkort.dk

Opgaven bliver som flg.:

Der vil blive givet helt frie tøjler til ideer. Dog ønsker vi et nyt og kreativt look, samtidig med at websitet skal indeholde en mindre database der kan håndtere de modtagende bestillinger/adresser samt de modtagende bemærkninger. Den nuværende tekst information på websitet, vil ca. være den samme.

Vi skal dog gøres opmærksom på at vi intet afgør, de første 14 dage. Alle modtagende tilbud, vil derefter modtage en mail fra os om udfaldet.

Sluttelig skal jeg oplyse, at vi ikke vil blive besvarer flere indlæg herpå.

Med venlig hilsen
Michael Jensen
Marketingschef
MitVisitkort.dk
Avatar billede keysersoze Guru
27. august 2003 - 11:57 #49
har du modtaget en masse tilbud? og hvordan går det med dem?
Avatar billede cygnet Praktikant
22. september 2003 - 13:27 #50
Hvis jeg ikke inden for tre dage har hørt fra jer omkring i ønsker at bruge mit design trækker jeg mit tilbud tilbage.

http://www.cygnet.dk/mitvisitkort/
Avatar billede keysersoze Guru
02. oktober 2003 - 14:34 #51
Og hvem er det der er useriøs lige nu? For ca 2 måneder siden sendte jeg - præcis som ønsket af "post" - et tilbud på opgaven, og for ca 2 uger siden sendte jeg en update da jeg ingenting havde hørt eller set men heller ikke denne mail kom der feedback på.

De to mails blev sendt uden noget som helst reference til eksperten eller min person og min gøren på eksperten. Derfor kunne min eller andres eventuelle useriøsitet herfra umuligt kunne ses i mailen som iøvrigt også blev sendt fra et domæne der aldrig har været nævnt på eksperten eller på anden måde kunne forbindes til useriøsitet... i øvrigt også fra et domæne tilhørende et firma!

Derfor - "post", som jeg virkelig håber læser dette indlæg - toppen af useriøsitet skal dog tilskrives dig! Hvordan kan man på nogen som helst måde ønske at få tilbud på en opgave uden på noget som helst tidspunkt at melde tilbage!?

For få dage siden kørte siden stadig og stadigvæk med det gamle design - nu ser det til gengæld ud som om hele siden er pillet ned!? Jeg håber at du læser dette og jeg håber også meget på at du vil ulejlige dig med at kigge mailboksen igennen eller i det mindste lige hurtigt skrive til mig på kim@soze.dk så jeg har et lidt større indblik i hvor seriøs/useriøs hele mitvisitkort-projektet har været... for det kan selvfølgelig være at jeg tager helt og aldeles fejl af dig.