Avatar billede don_r Nybegynder
28. juli 2003 - 09:37 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Nyt rejsesite Sponsør søges

Sitet www.travellog.dk er hastigt på vej, men vi mangler kapital til at komme igang,
Læg en kommentar og fortælle mig evt. hvad du kan bidrage med og en mail adresse, så sender jeg noget mere info omkring projektet.

På forhånd tak
Robert
// www.travellog.dk
Avatar billede Slettet bruger
28. juli 2003 - 09:42 #1
Nu ved jeg ikke hvilken form for hjælp I søger, men jeg kan primært hjælpe med hosting af hjemmesider, jeg vil dog gerne høre lidt mere om projektet for at se om der er andet jeg kan hjælpe med.

MVH
Ole Jørgensen
osj@device.dk
Avatar billede superanden Nybegynder
28. juli 2003 - 09:42 #2
Hvorfor har du et link til dell som man ikke kan trykke på?
Avatar billede don_r Nybegynder
28. juli 2003 - 09:56 #3
spacemaninc >> Vi har faktisk hosting men, jeg sender dig en mail senere om evt. andre ting.

superanden >>Reklamen for dell er indtil videre kun en dummyreklame.
Avatar billede Slettet bruger
28. juli 2003 - 10:29 #4
Hvad kunne i tænke jer ?

Hvad skal i bruger penge til hvis det er et frivilligt projekt ?

Det er lidt nemmere at give jer noget matrielt eller hjælp end penge :)
Avatar billede don_r Nybegynder
28. juli 2003 - 10:34 #5
Vi mangler at kunne få trykt nogle flyeres til uddeling på uddannelsessteder og hostels. Derudover enten bannerreklame eller T-shirts. Gennerelt kan siges at vi mangler at kunne gøre opmærksom på at vi eksistere (om ca 1-2 mrd.).
Avatar billede Slettet bruger
28. juli 2003 - 10:46 #6
Okay. Med med flyeres kan jeg måske hjælpe med :)
Avatar billede don_r Nybegynder
28. juli 2003 - 10:48 #7
cyberfinn>>
Ok skal jeg droppe dig en mail? Eller også kan du skrive til mig
stenholt@email.dk
Avatar billede don_r Nybegynder
29. juli 2003 - 08:56 #8
cyberfinn>> Jeg har ikke hørt fra dig, jeg vil meget gerne give dig noget mere information.
Avatar billede don_r Nybegynder
30. juli 2003 - 08:01 #9
Jeg snupper pointene selv da der ikke var noget jeg kunne bruge, men tak for opmærksomheden alligevel
Avatar billede adamsen Nybegynder
25. august 2003 - 15:38 #10
Hej,

Rejsemagasinet Vagabond kunne godt være interesseret i et sponsorat.

Kontakt venligst undertegnede

mvh

Christian Adamsen
Tlf.: 70 22 44 36