Avatar billede dr.truti Nybegynder
28. juli 2003 - 00:05 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

problem med background algin?

alginen er ikke gyldig i HTML 4.01 men hvad skal jeg så bruge i stædetfor ?

Line 37, column 46: there is no attribute "BACKGROUND"
<td width="740" height="5" background="gfx/menu_bg.gif">
                            ^

Truti
Avatar billede ahv Nybegynder
28. juli 2003 - 00:08 #1
<td style="width:740px; height:5px; background: url(gfx/menu_bg.gif);">
Avatar billede repsac Nybegynder
28. juli 2003 - 00:28 #2
hm, "alginen" = align?
Fejlen er (som ahv implicit "siger") ikke noget align-tamtam, men derimod at attributen "background" ikke kan bruges på "td".
Avatar billede dr.truti Nybegynder
01. august 2003 - 17:57 #3
nå det kunne jeg ikke bruge til noget, da det skal være HTML!
ikke sådan noget CSS agtigt noget...

Truti
Avatar billede repsac Nybegynder
01. august 2003 - 18:04 #4
dr.truti: hvorfor ikke? CSS er da vejen frem!
Avatar billede tynsk Nybegynder
01. august 2003 - 18:43 #5
lol, ville da også være forfærdeligt med css i dit html, det kan vi ikke have her.
Avatar billede ahv Nybegynder
01. august 2003 - 19:10 #6
"ikke sådan noget CSS agtigt noget..."
Så vidt jeg kan se så er det vist CSS og ikke noget der ligner det ;o) Hvor er det lige du har fået den fede ide fra at det er tåbeligt at bruge CSS?
Avatar billede ahv Nybegynder
01. august 2003 - 19:24 #7
Jeg kan se at du i din CSS-kode på dit eget website www.truti.dk i dit CSS dukoment bruger ->

#BACKGROUND {
    background : url(gfx/menu_bg.gif);
}

Du kunne vel ikke tænke dig at forklare hvorfor mit svar så er afvist, når du rent faktisk har brugt det?
Avatar billede razor Nybegynder
03. august 2003 - 12:07 #8
Jeg vil egentlig også gerne høre begrundelsen. Du bør - med mindre du har en enormt god forklaring - oprette et spørgsmål med reference til dette så ahv kan få sine fortjente points. Gør du ikke det inden syv dage vil jeg bede ahv kommentere her i spørgsmålet, og så vil jeg bidrage med en deaktivering.
Avatar billede dr.truti Nybegynder
03. august 2003 - 13:39 #9
ahv: Jeg ser bestemt ikke nogen stor sammenligning med dit svar og min løsning!
razor: Altid frisk på en pointliderlig kommentar?

ahv: Jeg har oprettet et nyt spm hvor du kan svare! Hvis 15 point da betyder så meget!
Avatar billede ahv Nybegynder
03. august 2003 - 13:43 #10
Det er bestemt ikke fordi de 15 points betyder så meget og jeg synes egentlig ikke vi skal lave den store debat udaf hvor meget de betyder for meget.
Det jeg blot ved et tilfælde lagde mærke til da jeg så din hjemmeside var, at noget af mit svar nemlig ->
background : url(gfx/menu_bg.gif);

Er genbrugt i dit eksterne CSS dokument.
Avatar billede razor Nybegynder
03. august 2003 - 13:54 #11
dr.truti er deaktiveret.