Avatar billede club-p Nybegynder
27. juli 2003 - 16:44 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Partner til club-p

Jeg er ved at starte en ny dank club. Navnet er club-p og er en club der holder fest for unge mennesker (17 år og op efter). Tingende går tydligvis frem ad men er nu stødt ind i et problem. Min jeg mangler en ordenlig hjemmeside. Så jeg søger en programør der har lyst til at hjælpe mig med dette projekt. Jeg har et frdigt design men mangler bare nogle koder. Har dette fået din interesse så kan du bare skrive

Der vil ikke være særlig mange penge i det i starten da jeg ikke har en kæmpe kapital endnu. Udover betalingen vil du også odtage nogle fri billetter til diverse arrangementer. Jeg kan oplyse at jeg har leje europas største skum maskiner til det næste arrangemet

men skriv hvis i vil vide mere om projektet
Avatar billede izemate Nybegynder
27. juli 2003 - 17:31 #1
må vi ikke se designet ?
Avatar billede club-p Nybegynder
27. juli 2003 - 19:21 #2
ja giv mig din e-mail så kan du se det. hvad kan du programerer
Avatar billede engberg Juniormester
27. juli 2003 - 19:25 #3
Kan du ikke fortælle lidt om hvad det er siden skal kunne? Gerne på mail: kasperengberg@hotmail.com
Avatar billede engberg Juniormester
27. juli 2003 - 19:26 #4
Jeg er primært til php og sql, men VB er også ok
Avatar billede keysersoze Guru
27. juli 2003 - 19:50 #5
kim@soze.dk

fortæl hvad der skal laves - lad mig se designet - og fortæl evt også gerne hvad "ikke særlig mange penge" er og hvor i landet det er placeret.. så kan jeg måske komme med et bud hvis asp kan bruges
Avatar billede dna Nybegynder
28. juli 2003 - 00:56 #6
well.. kan kun sige det samme som keysersoze:

Smid en email med alle dine informationer, så får du at vide, om vi evt. kan starte noget sammen der!

dna @ nitric . dk <- sammensæt selv! :D
Avatar billede Slettet bruger
28. juli 2003 - 10:33 #7
Vil også gerne vide lige mere omkring siden, indholdet på den + evt. se desinget.

Min mail ligger i min profil :)
Avatar billede club-p Nybegynder
04. august 2003 - 18:47 #8
ingen har svaret
Avatar billede keysersoze Guru
04. august 2003 - 19:14 #9
jeg har skrevet tilbage... spurgte hvordan du regnede med at fortjenesten skulle komme ind på sitet.
Avatar billede club-p Nybegynder
05. august 2003 - 16:38 #10
nå ja har forvekslet spørgsmålet med et andet i farten så dem der har svaret må dele pointne