Avatar billede themosh Nybegynder
27. juli 2003 - 14:30 Der er 4 kommentarer

Lotto Klub

Jeg er meget intersseret i at starte en online lotto klub for alle. Men altså hvor man betaler for at være med og dermed øger sine vinder chancer.
Derfor vil jeg høre om der var nogen der ville være intersseret i at starte sådan en sammen med mig?
Man skal regne med at der skal lægges nogle penge ud til opstart!
Icq: 69087797
Email Amen@mosh.dk
Avatar billede locturian Nybegynder
27. juli 2003 - 14:36 #1
Hej Amen

Hvad har du af erfaringer der kan bidrage til sådant projekt? Hvad er du god til? Hvad mangler du af kvlifikationer hos en evt. partner? - Giv nogle flere informationer...
Avatar billede themosh Nybegynder
27. juli 2003 - 14:38 #2
tja jeg er garvet lotto spiller har chek på de forskellige systemer. En god makker ville være en der havde chek på noget programering/betalings systemer =)
Avatar billede locturian Nybegynder
27. juli 2003 - 14:46 #3
hehe :) - Jeg ved ikke om du kender (kendte, for de er nu lukket) Toplotto.dk ? - De blev nød til at lukke, efter Dansk Tipstjeneste forbød dem at have lottoklub online...

Udklip:
---
Vi er beklageligvis nødsaget til at lukke TopLotto, da vi ikke længere har autorisation fra Dansk Tipstjeneste til at formidle lotto. Det betyder, at den sidste lotto trækning hos Dansk Tipstjeneste, du har deltaget i - igennem din TopLotto klub - er lørdag d. 15 marts 2003.
---

Så det kræver at dansk tipstjeneste giver dig lov. Forhør dig hos dem, og vend tilbage.... Hvis du får lov, kan vi snakke videre om det ;)
Avatar billede mikker Nybegynder
27. juli 2003 - 19:57 #4
Der er alternativer til Toplotto, men de vil nok alle lide samme skæbne meget snart...

Tips.dk har fået deres egne klubber, så det er nok begrænset hvor meget de vil tillade...

Derudover kan nævnes
Gluto.com
Freelotto.com
Thebigpayout.com

Tror ikke der er fremtid i en ny af slagsen :o)

- Mikker