Avatar billede denje11 Nybegynder
26. juli 2003 - 17:02 Der er 21 kommentarer og
1 løsning

anti pirat gruppen og sikkerhed

Nu er det sådan at der er mange folk som bruger nettet til at hente ulovlige mp3 film osv osv.... hvordan kan det være at Anti pirat gruppen ikke kan finde de forskellige personer som henter disse ting?? en anden ting er at min bror er sikker på at han er uden for fare når man bruger Dc++ kan det passe?? Er findeling sikkert??

Hilsen Dennis som vil ha ret over sin lillebror
Avatar billede fathat Nybegynder
26. juli 2003 - 17:03 #1
Vil lytte med!
Avatar billede game_tracker Nybegynder
26. juli 2003 - 17:09 #2
han er ikke 100% uden for fare hvis det er ulovligt det han henter men apg går mest efter dem der har en server (edonkey osv)
Avatar billede game_tracker Nybegynder
26. juli 2003 - 17:09 #3
svar
Avatar billede fathat Nybegynder
26. juli 2003 - 17:11 #4
Går ud fra at det er lovligt at have en server på Edonkey? Man må bare ikke dele noget ulovligt ? eller?!
Avatar billede mr-bob Nybegynder
26. juli 2003 - 17:11 #5
der var dog i sidste runde også et par enkeltstående personer der ikke havde nogen server, men dog et Kæmpe forbrug!
Avatar billede denje11 Nybegynder
26. juli 2003 - 17:14 #6
hvad kan man gøre for at beskytte sig selv fra apg??? kan de ik bare hvis de vil se hvad man henter og dermed få lov til at tjekke ens computer igennem??
Avatar billede pistolpalle Nybegynder
26. juli 2003 - 17:15 #7
Han var indtil for få uger siden sikker på af bruge Dc++ men nu er APG begyndt at kigge lidt mere efter DC. Så han er ikke særlig sikker mere - men hvis han ikke er en der sidder på 24/7/365 og henter 1000 -vis af mp3 filer hver dag, så burde han være rimelig sikker
Avatar billede tuctoh Nybegynder
26. juli 2003 - 17:16 #8
ja, hvad kan man gøre for at sikre sig imod apg...

LAD VÆRE MED AT BRYDE LOVEN.

At du skriver sådan noget her denje giver nok begundet mistanke... det er nok lidt dumt at skrive indirekte at du bryder loven.
Avatar billede fathat Nybegynder
26. juli 2003 - 17:17 #9
denje11 >> aaaah. mon dog..  De skal jo osse være 100 % sikker i deres sag (om man har ulovlige ting) de skal jo bruge en Dommerkendelse, på at de må tjekke ens computer!
Avatar billede fathat Nybegynder
26. juli 2003 - 17:18 #10
tuctoh >> Nemlig, man kan aldrig vide sig for sikker!
Avatar billede denje11 Nybegynder
26. juli 2003 - 17:19 #11
hehe det ved jeg da godt hvis jeg var den store forbryder skrev jeg det jo nok ik vel!!

Dennis der her rent mel i posen ;0)
Avatar billede pistolpalle Nybegynder
26. juli 2003 - 17:20 #12
det er ikke lidt dumt det er både dumt over for dig og din lillebror på grund af to ting

1: du/i/han bryder loven om ophavsrettigheder

2: du bryder reglerne på eksperten om ulovlig download osv.
Avatar billede denje11 Nybegynder
26. juli 2003 - 17:20 #13
ps synes bare emnet var spænende
Avatar billede denje11 Nybegynder
26. juli 2003 - 17:25 #14
hmm ups vidst ik man ikke s
Avatar billede hcars Novice
26. juli 2003 - 17:30 #15
1000 mp3-filer á ca. 3 minutter = 3.000 minutter = 50 timers musik.

Hvorfor er der nogen der kan finde på at dl så meget? I vil jo aldrig få tid til at lytte til det.
For mig at se vil apg kun ha' tid til at undersøge folk med abnormt forbrug.
Man kan jo også betale for sin musik. Hvis man fx køber en eller 2 cd'er pr. måned kan det være billigere end at opretholde en eller anden højhastighedsforbindelse, som primært bruges til ulovligt dl.
Avatar billede hcars Novice
26. juli 2003 - 17:32 #16
og så er grådighed en meget ucharmerende egenskab.
Avatar billede pistolpalle Nybegynder
26. juli 2003 - 17:35 #17
Der er jo nogen der sælger musikken så skal de jo have meget
Avatar billede pistolpalle Nybegynder
26. juli 2003 - 17:37 #18
i øvrigt tak for point
Avatar billede hcars Novice
26. juli 2003 - 17:42 #19
PistolPalle: Jeg forstår ikke din næstsidste komm.
Avatar billede pistolpalle Nybegynder
26. juli 2003 - 19:10 #20
det var til det med at man aldrig får tid til at lytte til alt det musik hvis man henter 1000 mp3 filer hver dag
Avatar billede homer2000 Nybegynder
27. september 2003 - 17:30 #21
Det er begyndt at være farlig på dc. De er efter hånden alle steder
Avatar billede bjornicle Nybegynder
28. september 2003 - 15:26 #22
hcars> Hvor mange sidder og horer radio hele dagen paa kontoret, lad os sige 5 timer, 5 timer med de samme 10 numre og hvor 2 timer alligevel er reklamer. Saa raekker 50 timer kun til 10 dage, vel og maerke hvis man vil horer noget forskelligt hele tiden. Jeg horer selv di.fm som er radio uden reklamer, og jeg horer vel ca 2 timer per dag, dvs. paa en maaneds tid har jeg hort de 50 timer du syntes er abnormt, og det er vel og maerke kun paa kontoret... :)