Avatar billede motu Nybegynder
26. juli 2003 - 12:50 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

endnu et design til viurdering

hej igen..

fik jo svar på tiltale, med det lidt underlige design jeg fik lavet ;)..

Har lavet et nyt som ligger her :
http://motu.o4.dk/designcraft2.jpg

Det er kun design, og ikke andet.
gerne gi' karater.
Avatar billede x-offer Nybegynder
26. juli 2003 - 12:55 #1
Jeg syntes det er flot lavet.. kan ikke se nogen fejl!
jeg giver 11!
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
26. juli 2003 - 12:56 #2
Synes det er et lidt fedt design du har fået lavet. Det hele passer så godt sammen og får siden til at blive til en helhed.

Jeg har ikke mange ting at kommentere, men lige et par stykker kan det altid blive til.

(1) Synes ikke du skal lade nyheds-baren gå helt ned i bunden, lav et lille mellemrum som du har ved selve indholdsfeltet.

(2) Hvad skal det billede hvor du har zoomet ind på menuen gør godt for - det bryder rammerne og kommer til at ødelægge opsætningen, efter min mening.

Karakter: 10@13

NB! Dette er kun et billede og kan derfor være lidt svær at vurdere, men tror min vurdering passer ok.

Er specielt vilde med dine billeder i toppen - er det ét billede du har klippet op?
Avatar billede motu Nybegynder
26. juli 2003 - 13:04 #3
ja, det er det samme billede. Det giver en god effekt, hvis man bruger det samme billede i forskellige boxe efter min menning. Hvis man dog husker at give det en kant af en art.

Tak for nuværende svar.
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
26. juli 2003 - 13:13 #4
motu >> Ja det ser nemlig skide fedt ud, synes jeg!
Avatar billede zerana Nybegynder
26. juli 2003 - 13:53 #5
hej!
Jeg har en lille ting at tilføje...
kunne du ikke lave hele baggrunden sort?
Jeg synes det ser lidt mærkeligt ud at du har en sort kasse til højre og hvid baggrund rundt on resten.Jeg tror også at dine flotte blå billeder ville tage sig endnu bedre ud hvis hele baggrunden var sort:)
måske kunne du lave en hvis stribe rundt om det hele, lige som den stribe du har rundt om billederne, sådan så du ikke taber formen på dit tekstfelt. -jeg håber du forstår, det er sku svært at forklare hvad man mener på skrift!
karakter: 11
/Z
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
26. juli 2003 - 14:37 #6
zerana >> Det er vel bare fordi det er et screenshot, der er klippet ud, så du ikke kan se hele baggrunden (tror jeg)
Avatar billede motu Nybegynder
26. juli 2003 - 17:20 #7
Det er fordi det er et billede .. default IE baggrund er hvid .. ;-)
Avatar billede zerana Nybegynder
26. juli 2003 - 18:26 #8
ok, sorry:)
Avatar billede cozey Nybegynder
27. juli 2003 - 08:11 #9
flot omend et grafisk "let" site.
Det passer måske bare ikke så godt til en side omhandlende Photoshop med tutorials osv. ...?
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
27. juli 2003 - 10:39 #10
motu >> Hvordan kommer menuen helt præcis til at virke - Kan du vise det ?
Avatar billede motu Nybegynder
27. juli 2003 - 15:09 #11
Det bliver en roll-down menu, som vist på billedet. Med roll-over effekt på den celle musen nu kører over.

Den bliver lavet i javascript, med php og mysql til at styre punkterne..Det var ihvertfald planen.

Det med photoshop-portal, det bliver nok lavet om til mit eget personlige site.
Avatar billede pandepind Nybegynder
31. juli 2003 - 16:33 #12
Det er et lækkert design. Jeg har et par kommetarer:
Dagens link kan risikere at forsvinde, hvis man sidder med en lille opløsning eller der er mange nyheder. Jeg foreslår, at du sætter den oven over nyhederne.
Du har en flot active effekt i din dropdown-menu - hvorfor ikke genbruge den i hovedlinket istedet for at lade den mørke og lyseblå være hveranden?
Jeg savner en lille farverig detalje, en spinkel streg e.l.
Ellers et ok 10-tal :)
Avatar billede motu Nybegynder
31. juli 2003 - 18:25 #13
Tak for kritik og vurderinger.

Næste punkt, bliver at konvertere designet til noget man kan bruge til noget.

Synes jeg har fået noget godt kritik, som jeg vil tage til mig - senere kan i bedømme den færdige sider engang til efteråret ;).
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
31. juli 2003 - 22:40 #14
takker