Avatar billede sstp Nybegynder
25. juli 2003 - 17:17 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Hvad kan jeg gøre bedre ved/til min computer??

Her har jeg gemt en lille DxDiag tekst fil, så I kan se hvad der er i min computer..

Men hvad kan jeg gøre bedre ved den? Hvad burde jeg opdatere og lign..

http://nicolai.oeresund-ab.dk/DxDiag.txt

SSTP
Avatar billede jpvj Nybegynder
25. juli 2003 - 17:20 #1
Mere RAM efter min mening og et bedre grafikkort (Ex. TI4200 eller større) hvis du spiller...

Men nu har du jo slet ikke skrevet, hvad du bruger den til.
Avatar billede c-holst Novice
25. juli 2003 - 17:25 #2
grafikkortet er ved at være bedaget, men med sine egrænsninger virker det fint. ram, hvilken type har du nu

hvornår har du sidst formateret

kender du programmet aida32, det vil også kunne fortælle meget om din maskine
ligeså sandra2000
Avatar billede sstp Nybegynder
25. juli 2003 - 18:28 #3
jeg har 512 ddr ram..

Og et andet grafik kort har jeg også tænkt på..
Men det er lige det med pengene. :D Havde tænkt på et Geforce 4 titanium er det godt? Og hvor er det billigst? Er der et sted nær amager hvor det er billigt??
Avatar billede serverservice Praktikant
25. juli 2003 - 19:33 #4
Jeg Kan ikke åbne din dxdiag.txt
Avatar billede c-holst Novice
25. juli 2003 - 19:44 #5
prøv fx edbpriser.dk, et geforce4ti4200 er et godt kort til priser fra 700 og op, klik ind på prislisterne og find den butik du synes om.
tit vil du kunne finde en butik med slagtilbud på et bestemt kort/mærke, og da kan der være en del at spare hvis du ser bort fra butikkens fysiske placering
Avatar billede lrd Nybegynder
26. juli 2003 - 10:47 #6
du skal ikke vælge daytona men MSI er et godt valg :-)
Avatar billede sstp Nybegynder
27. juli 2003 - 13:36 #7
Hvad er foreskellen mellem daytona og MSI? Og hvad er det overhoved?? :D
Avatar billede c-holst Novice
27. juli 2003 - 20:56 #8
mærket, komponenter, design af kort, tilbehør, ydelse, og sikkert andre faktorer. der findes flere forskellige typer kort inden for en gren(ti4200)af chip, så selv efter at du har udset dig et bestemt korttype på edbpriser er det ikke identiske kort der rules op,og derfor ikke ens priser.
der findes altså mange forskellige producenter af en "type" kort, og deres produkter er forskellige, fra discount til deluxe

kig efter:
mængden af ram
kortets mhzydelse i mhz
AGP x?, hvad kan dit bundkort?
tvout dvi(mest til fladskærme)
tilbehør, hvad får jeg med i købet, spil, drivere, kabler, manual.
Bulk er skrabet uden noget som helst, retail er som oftest med tilbehør

find evt uvilkårlige tests-prøv at kigge på
www.hardwaretidende.dk eller www.tomshardwareguide.com