Avatar billede streetniki Nybegynder
25. juli 2003 - 17:04 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Gratis og god maillinglist

Hejsa

Jeg bruger lige for tiden Quickpoll.dk's maillingliste.

Jeg har forsøgt at finde andre maillinglister som var bedre fx med flere funktioner, men uden held.

Hvis nogen ved hvor man kan få andre maillinglister, som er gratis, med flere funktioner end i den fra Quickpoll.dk så giv venligst et link.. :)

//StreetNiki
Avatar billede streetniki Nybegynder
25. juli 2003 - 18:31 #1
Er der ingen som kan komme med et lille svar her?? :-)
Avatar billede cygnet Praktikant
25. juli 2003 - 19:21 #2
Du kunne jo evt. kigge på at lave den selv, så slipper i også for de grimme reklamer. Synes også i burde overveje at begive jeres website over til at være dynamisk så det bliver lettere at opdaterer også så videre
Avatar billede rentondk Nybegynder
26. juli 2003 - 00:40 #3
Avatar billede penny-packer Nybegynder
26. juli 2003 - 03:58 #4
kik på www.web-ting.dk