Avatar billede streetniki Nybegynder
25. juli 2003 - 17:01 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

Råd til bilhjemmeside

Hejsa..

Mig og 2 andre, har www.street-racing.dk og vi er nu gået "lost"..

Vi har en masse billeder, som vi skal have sat ind i vores nye design (http://nicolai.oeresund-ab.dk/ny_street-racing) det kommer der så også fårhåbendeli snart.

Vi har et login system klart, som vi bare lige skal lære at bruge, og så har vi en kontakt formular som der kan ses i det nye design.

Nå men nok om det,

Hvad findes der af gode råd til at komme videre efter vi har det vi nu har???

//StreetNiki
Avatar billede gil-galad Nybegynder
25. juli 2003 - 17:10 #1
... bare liiige en kommentar: jeres link er i forkert _target...  (åbner i Iframe'n)
Avatar billede gil-galad Nybegynder
25. juli 2003 - 17:10 #2
link=links
Avatar billede oneskarvonly Nybegynder
25. juli 2003 - 17:11 #3
Gad godt hvis du var lidt mere specifik med hvad det er du vil videre med??

Ihvertfald kan jeg da lige sige at jeres billeder fylder utroligt meget og derfor er meget sløve om at komme frem på siden. Hvis du har photoshop kan du f.eks. hive dem derind og vælge "save for web" Således kan du komprimere dem en smule så de ikke er så tunge....

Et eksempel er det blå&hvide billede under punktet billeder, det fylder 133690 bytes - da jeg gemte det for web i photoshop fyldte det 31500 bytes, altså ca 1/4 af dit billede og det var næsten umuligt at se forskel.

1/4 mindre = 4 gange så hurtigt fremme på siden....
Avatar billede streetniki Nybegynder
25. juli 2003 - 17:14 #4
Jeg har Paintshoppro 7.0
Det der med de billeder og deres størrelse, det ved vi godt.. Det skal vi også have lavet om i det nye design..

Og til Spiffsen, hvad er det du mener med det der (åbner i Iframe'n)

Altså undskyld, men jeg ved det ikke helt, for så "computerhoved" er jeg ikke helt endnu.. :-)

Og vi vil godt videre, altså få ideer til hvad der kan være på siden af fede og gode ting osv...

//Streetniki
Avatar billede gil-galad Nybegynder
25. juli 2003 - 17:18 #5
det jeg mener er dine links...  Når man trykker på et af dem fx det til ung-sejl.dk  , åbner den INDE i JERES side... og det er ikke helt så fedt...

dine links= eksterne links... links til andre sider end din

ok?

;-)
Avatar billede streetniki Nybegynder
25. juli 2003 - 18:30 #6
okay ja.. Nu forstår jeg det.. :)
Det skal vi vidst også have lavet.. :D *Gg*
Avatar billede bufferzone Praktikant
25. juli 2003 - 21:26 #7
Sørg for at:

Find ud af hvilke søgeord, der er relevante at kunne finde jeres sider under i en søgemaskine. Lav en list over ord og sætninger, og brug gerne noget tid på at udvikle denne, så den bliver så god som muligt.

Udvikel jeres indhold så det dækker jeres søgeord, brug disse søgeord og sætninger som inspiration til at skrive noget godt indhold til det i vil kunne findes på i søgemaskinerne.

Optimer jeres sider til jeres valgte søgeord, så i får gode placeringer på de søgeord i har valgt.

Skaf eksterne links. Især google bruger antallet af links til at beregne jeres siders placering, jo flere links jo bedre placering.

Gode placeringer i søgemaskinerne giver mange besøg af den gode slags