Avatar billede coolstar Nybegynder
25. juli 2003 - 09:11 Der er 17 kommentarer og
1 løsning

søger server sponsor til musik magasin

Hej vi er et musik magasin som har holdt sommerferie og skal i gang igen.

Vi søger en server sponsor til magasinet.
der skal være asp og my sql understøttelse og med bestemte komponenter som informeres om hvis det bliver aktuelt.
Avatar billede mini-me Nybegynder
25. juli 2003 - 09:12 #1
my SQL...! Er det Microsoft SQL server eller access database sql ?
Avatar billede coolstar Nybegynder
25. juli 2003 - 09:16 #2
vi kører pt. access men vil gerne over til ms sql eller my sql.
men ms sql er for dyrt så det regner vi ikke med folk kan skaffe. my sql er lidt ala ms sql men bruges mest til php...

my sql er en sql database som kan klare meget meget mere end ms access og vi kræver en kæmpe stabil database og godt web host...
Avatar billede janorakel Nybegynder
25. juli 2003 - 09:16 #3
Det er da MySQL..
Avatar billede coolstar Nybegynder
25. juli 2003 - 09:17 #4
ja my sql er mysql ;)
Avatar billede coolstar Nybegynder
25. juli 2003 - 09:20 #5
men nogen som kan hjælpe og som vil sponsere webhost til os ?
Avatar billede Slettet bruger
25. juli 2003 - 10:55 #6
I har hold sommerferie skriver du kan man se hvad I har lavet indtil nu inden i gik på sommerferie, så man kan se hvad man går ind til
Avatar billede coolstar Nybegynder
25. juli 2003 - 11:08 #7
man kan se magasinet og se hvad man går ind til...

er du interesseret ?
Avatar billede coolstar Nybegynder
25. juli 2003 - 11:08 #8
www.musicon.dk <---- der kan man se hvad vi har lavet :)
Avatar billede dna Nybegynder
25. juli 2003 - 12:12 #9
I skal vel bare bruge et webhotel? Er det ikke nok? Eller skal I have en hel server selv ?
Avatar billede coolstar Nybegynder
25. juli 2003 - 12:19 #10
vi skal bruge et web hotel.... med go plads, asp , my sql og access.
aspImage,Jmail,aspsmartupload,FSO og almindelige komponenter....
Avatar billede Slettet bruger
25. juli 2003 - 13:45 #11
Jeg kan godt se hvor I vil hen, men så kommer spørgsmålet hvad får man igen, hvis jeg sponsere jeres hosting, hvordan får jeg noget igen?
Avatar billede coolstar Nybegynder
25. juli 2003 - 13:48 #12
det er jo en snak man så tager udenfor eksperten *s*
Avatar billede Slettet bruger
25. juli 2003 - 13:52 #13
Du ka enten skrive til mig på osj@device.dk eller selv skrive en mail så jeg kan kontakte dig og se hvad vi kan finde ud af
Avatar billede coolstar Nybegynder
25. juli 2003 - 13:54 #14
mail sendt !
Avatar billede coolstar Nybegynder
07. august 2003 - 13:22 #15
sponsor er fundet fra anden firma...
Avatar billede coolstar Nybegynder
07. august 2003 - 13:22 #16
ahhhh

device du sku ha pointene jo - lav et svar !
Avatar billede Slettet bruger
08. august 2003 - 00:10 #17
Her er det svar du gerne vil have
Avatar billede coolstar Nybegynder
08. august 2003 - 17:34 #18
yes