Avatar billede jernespand Nybegynder
24. juli 2003 - 16:10 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Webhotel software

Jeg har oprettet en hjemmeside og vil gerne give brugere lov til at oprætte sig en gratis hjemmeside. . (selfølgelig med mine reklamer på)
Kender nogen en sådan komponent eller software? det gør ikke noget om det koster lidt
Serveren kører w2003server
Avatar billede exp Juniormester
24. juli 2003 - 16:28 #1
www.typo3.org har en løsning der er gratis...
Avatar billede langbein Nybegynder
29. juli 2003 - 23:28 #2
Meget interessant ! Ser den finnes baade for Windows, Mac og Linux. Ellers saa ser den ut til aa vaere bygget over typiske Linux ting som Mysql og PHP.
http://typo3.com/System_Requirements.1241.0.html

exp -> Har du testet den ??
Avatar billede exp Juniormester
29. juli 2003 - 23:46 #3
Har tidligere leget lidt med den, den er helt udemærket... men jeg stod af over for deres indbyggede script-sprog typoscript
Avatar billede freeman Nybegynder
30. juli 2003 - 00:28 #4
Ikke for at ødelægge stæmningen, men jernespand spørger hvis om der er et gratis system/script, sådan at brugere kan oprette hjemmesider automatisk ??

Jeg har også kikket på typo3, og det virker da spændende, meen, det var vel ikke det spg. handlede om ...
Avatar billede exp Juniormester
30. juli 2003 - 00:51 #5
Typo3 fås i en version der er lavet specielt til administratorer der vil lave den slags website, hvor man kan få gratis webhotel etc
Avatar billede exp Juniormester
30. juli 2003 - 00:53 #6
http://typo3.org/1274.0.html ->

"Freesite package

The freesite package is for advanced users (!) to learn about the "freesite" extension which enables e.g. ISPs to create websites for customers in no time."

Mere info: http://typo3.org/doc.0.html?&tx_extrepmgm_pi1[extUid]=253&cHash=46216b94de
Avatar billede langbein Nybegynder
30. juli 2003 - 11:28 #7
Synes dette ser megaspennede ut og vil gaa i gang med aa teste den paa Linux saa snart jeg er hjemme fra ferie !!
Avatar billede jernespand Nybegynder
23. oktober 2003 - 13:25 #8
hmm. .. er typo ikke php? . . jeg har brug for asp :)
Avatar billede jernespand Nybegynder
23. oktober 2003 - 13:25 #9
lukker sprgsl