Avatar billede jammermand Nybegynder
23. juli 2003 - 19:21 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Drivere til pc

I er nok ved at være trætte af alle mine spørgsmål men.....et sidste (måske) ;-)
Når man har formateret og skal installere driver hvilken skal man installere først bundkort eller grafik? og jeg har hentet en fra nvidia til bundkort, skal jeg så ikke installere den fra cd-rommen først ligesom med grafikkortet eller skal den bare installeres som den eneste bundkortsdriver?
Avatar billede fromsej Praktikant
23. juli 2003 - 19:23 #1
Bundkort først, så grafikkort.
fra CDrommen.
Avatar billede jammermand Nybegynder
23. juli 2003 - 19:24 #2
også bundkort fra cd-rommen først og derefter den downloadede driver fra Nvidia oveni?
Avatar billede peet-49 Novice
23. juli 2003 - 19:25 #3
I princippet er det ligemeget, men fromses rækkefølge er mest normal.
Avatar billede jammermand Nybegynder
23. juli 2003 - 19:57 #4
ok på min grafikkorts cd-rom er der flere ting at vælge imellem der er noget der hedder 1:DISPLAYdriver
          2:VGARTdriver
          3:WDMcapturedriver
          4:DirectX runtime libraies
Hvilken skal jeg vælge?
Avatar billede peet-49 Novice
23. juli 2003 - 19:59 #5
Display-driver skal du bruge
Avatar billede chalde Seniormester
23. juli 2003 - 20:10 #6
hvis du har et nforce2 chipset og windowsXP:
1) Installer windows
2) Installer sp1
3) Installer nforce2 drivere (tag evt version 2.03 http://www.nvidia.com/view.asp?IO=nforce_udp_winxp_2.03 ) og sig NEJ når den spørger om du vil installere SWdriveren
4) Hvis display driver ikke følger med 2.03, så installer denne derefter.
Avatar billede jammermand Nybegynder
23. juli 2003 - 20:21 #7
chalde nu har jeg installeret 2.03 versionen men hvorfor er der 2 ens proceslinjeindstillinger for nforce nede i højre hjørne af mit skrivebord? burde der ikke kun være 1?
Avatar billede chalde Seniormester
23. juli 2003 - 20:49 #8
Jo der skulle kun være en. Prøv at lukke den ene ned.
Avatar billede fromsej Praktikant
24. juli 2003 - 09:41 #9
Tak for point, men skulle de ikke have gået til Chalde?
Chalde>>Sig lige til så får du dem.*S*
Avatar billede chalde Seniormester
25. juli 2003 - 11:42 #10
Det går nok.. Jeg kom bare med lidt extra tips, da nforce2 driverne er lidt tricky at have med at gøre.