Avatar billede jammermand Nybegynder
23. juli 2003 - 16:33 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Driver til A7N8X Deluxe

En som har asus A7N8X Deluxe bundkort, hvilken driver kan du/i anbefale og hvordan installerer man den? oven i den originale fra cdèn eller? er helt grøn, så gerne en nem forståelig guide tak :-)
Avatar billede prodic Mester
23. juli 2003 - 18:51 #1
Personligt ville jeg hente 2.02 fra nVidias side :
http://www.nvidia.com/content/drivers/drivers.asp

Det er klart den der har de færreste fejl.
Du skal ikke lade dig snyde af, at der findes højere driver-numre(udgaver) - de har ændret deres politik på det område.
Der har været udgaver ude med numrene 2.41 og 2.42, men de var mere eller mindre ustabile.

Der findes en vejledning på nVidias side som du evt. kan følge.
Men jeg ville fjerne det jeg evt. har installeret, og installere 2.02 forfra.
Om du vil installere SW-driveren(IDE) fra 2.02 pakken bestemmer du selv.
Den har dog voldt mig nogle problemer i henhold til overførsel af data til brændere, så jeg undlod at installere den denne gang. Har dog anvendt den tidligere uden problemer.
Avatar billede jammermand Nybegynder
23. juli 2003 - 19:08 #2
jeg skal altså slet ikke installere den driver jeg har på min cd-rom som fulgte med bundkortet KUN 2.02 fra nVidia?
Avatar billede jammermand Nybegynder
23. juli 2003 - 19:09 #3
og mener du ikke 2.03 det er den de selv anbefaler?
Avatar billede jammermand Nybegynder
23. juli 2003 - 19:12 #4
og skal jeg downloade den fil på 10.4 MB eller den på 29.5 MB?
Avatar billede prodic Mester
23. juli 2003 - 19:26 #5
Sorry - det er naturligvis 2.03.

Du kan selv vælge hvilken udgave du henter.
Men har du et dansk operativ-system så vil jeg anbefale den internationale version(29.5mb) hvor i mod du godt kan nøjes med den lille hvis dit operativsystem er på engelsk.
Avatar billede jammermand Nybegynder
23. juli 2003 - 19:49 #6
tak for hjælpen :-)