Avatar billede hok10 Nybegynder
22. juli 2003 - 22:28 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Flere end 10 brugere via netværk

Hvordan øger man den grænse i windows XP, der er for samtidige antal brugere ved fildeling over netværk.

Som standard er den 10.
Avatar billede bufferzone Praktikant
22. juli 2003 - 22:31 #1
Ved at skifte til et serversystem. Andre måder er der ikke.

Hvis du nu solgte både serversystemer og pc systemer så ville du vel også indprogrammere forskelle så pc systemet ikke kan anvendes som en server.
Avatar billede hok10 Nybegynder
22. juli 2003 - 22:34 #2
Kender du en sider hvor det står?

Hvis det kan lade sig gøre så er det farveller win XP og goddag linux med samba
Avatar billede hok10 Nybegynder
22. juli 2003 - 22:38 #3
fandt selv link der bekræfter det.
http://www.experts-exchange.com/Operating_Systems/WinXP/Q_20660369.html

tak for hjælpen
Avatar billede bufferzone Praktikant
22. juli 2003 - 22:39 #4
Den begrændsning er almindeligt kendt. Og fornuftig nok ud fra et microsoft synspunkt. Hvis denne begrændsning ikke var der, ville du kunne anvende XP som server, og så var der jo ikke den store grund til at betale det 9 dobbelte for et server operativsystem, vel.

Jeg er sikker på at det er beskrevet på www.microsoft.com/technet, men kan ikke lige finde det