Avatar billede spon Nybegynder
11. december 2000 - 17:51 Der er 6 kommentarer

Smr køre for hurtigt (dobbelt hastighed)

Hvordan får jeg smr filmmene til at køre normalt? jeg har prøvet med andre codec og anden mediaplayer.
Det er kun smr film der køre så hurtigt DivX køre aldmindeligt. Problemet er der ikke når man bruger lydkortet til et andet program.
Avatar billede strych9 Praktikant
12. december 2000 - 05:39 #1
Umiddelbart lyder det som noget bøvl med et audio codec.
Prøv at geninstallere media codecs fra win98 cd rom.
Avatar billede okay Nybegynder
12. december 2000 - 05:45 #2
installere ´windows media player 7.0

og den kan du download på windows hjemmeside, den virker ALTID, med de fleste filer, men ik REAL PLAYER FILER !!
Avatar billede okay Nybegynder
12. december 2000 - 05:49 #3
prøve den http://www.windowsupdate.microsoft.com

tror jeg nok men har ik prøvet...eller så kan du finde den hurtigt !!! i windows hjemmesiden, bare søg efter \"media player\".
Avatar billede spikey Nybegynder
12. december 2000 - 10:57 #4
Til Okay
Jeg kender sopn  og vi har prøvet med mediaplayer 7 så det er ikke det der er problemet ...tro mig
Avatar billede spon Nybegynder
12. december 2000 - 22:42 #5
ingen af forslagene virker det er afprøvet
Avatar billede matrix25 Nybegynder
16. december 2000 - 06:49 #6
har du prøvet xingmpegplayer