Avatar billede don_r Nybegynder
22. juli 2003 - 12:45 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Sponsor til rejsesite

Sitet www.travellog.dk er ikke helt færtigt men er hastigt på vej.
Siden kommer til at bestå af 3 ting:
1. Et cummunity, hvor rejsende kan udveksle oplysninge med hinanden.
2. En database med gode råd m.m om det at rejse.
3. En personlig side for tilmeldte brugere hvor de ude fra verden kan skrive sine rejseberetninger, uploade billede, skrive mails og meget mere.

Vi søger i midlertidigt en sponsor. Sponsoren vil kunne få et banner eller andet placeret på siden. Pengene skal bruges til at annoncere for sitet.
Avatar billede penny-packer Nybegynder
22. juli 2003 - 21:16 #1
Kan du ikke skrive om hvor meget man skal give for at sponsorer jer?
Avatar billede don_r Nybegynder
23. juli 2003 - 08:31 #2
Vi har brug for at lave flyeres som skal uddeles til uddannelsinstituationer, forskellige butikker og hostels. Derudover skal der laves nogle T-shirts. Jeg har ikke sat mig ned og regnet på det, men det ligger nok på ca. 5000-10.000,-
Avatar billede don_r Nybegynder
23. juli 2003 - 08:33 #3
Mange forskellige sponsorater kunne tænkes, det ville selvfølgelig være fedt hvis sponsoren i forvejen er at finde i rejsebrancher eller noget tilsvarende så et samarbejde i stedet for direkte sponsorat kan komme på tale.
Avatar billede ALS Praktikant
23. juli 2003 - 10:28 #4
Et "cum-munity", det lydder lidt små-frækt :-D
Avatar billede don_r Nybegynder
23. juli 2003 - 10:31 #5
ib-rene-cario > Det er det også ;o)
Nej jeg har bare aldrig været den store stavetrold
Avatar billede Slettet bruger
23. juli 2003 - 11:18 #6
Hej, jeg vil godt komme med nogle grafiske forslag til Flyers og T-Shirts, hvis det er en af de ting i mangler... www.vagadesign.dk/tarik der er nogle af de ting jeg har lavet..

Eller er det kun penge til tryk du/i mangler...

MVH
Tarik
Avatar billede don_r Nybegynder
23. juli 2003 - 11:24 #7
Tarik> Ellers tak, vi har en designer på projektet. Vi mangler kun pengene til tryk af flyers og T-shirts.

Det er ellers nogle rigtig fede ting du har lavet, respekt ;o)

Ved du hvor meget det koster at får trykt sådan nogle ting ?
Avatar billede Slettet bruger
23. juli 2003 - 11:29 #8
Ok!

Jeg ved ikke rigtigt med Flyers, dem har jeg fået lavet igennem nogle andre, T-Shirts kna man få ok billigt, hvis man køber mange, jeg har set på nette hos forskellige firmaer, 10 stk. for ca.500 med 4 farver... har ikke nogle link nu da jeg er på arbejde... bare søg "tekstil tryk" på www.google.dk
Avatar billede don_r Nybegynder
23. juli 2003 - 11:31 #9
tarik > Du mener vel www.google.com ;o)
Avatar billede Slettet bruger
23. juli 2003 - 11:32 #10
næ, jeg mener www.google.dk...
Avatar billede don_r Nybegynder
23. juli 2003 - 11:35 #11
Ok sort, sidst jeg srev forkert var www.google.dk en boghandle??? De har nok omsider fået fingere i domainet. ;o)
Avatar billede Slettet bruger
23. juli 2003 - 11:36 #12
jep... :-) Held og lykke.. ellers en rigtig fed side... kan godt li grafiken og logoet!
Avatar billede don_r Nybegynder
30. juli 2003 - 08:06 #13
Jeg snupper pointene selv da der ikke var noget jeg kunne bruge, men tak for opmærksomheden alligevel