Avatar billede webman Nybegynder
21. juli 2003 - 15:40 Der er 4 kommentarer

Hjemmesider på SMS

Nu har jeg selv brugt systemet til at dele mine billeder med kammeraterne. Ret morsomt, men hvad kunne gøres bedre?
http://www.memoweb.dk/default.asp?page=nyhed&newsid=38

Jeg er specielt interesseret i udformningen af informatiionseditoren. Gruunden til at den ser ud som den gør er pga. mac kompatibilitet. Langt de fleste online editore og cms moduler bruger active-x elementer, hvilket derfor udelukker alle mac brugere. Derfor er jeg ude efter idéer til forbedring af den nuværende editor.

Jeg ved godt det koster penge at bruge systemet, men dette indlæg tvinger jo ikke nogen til at oprette noget som helst.
Avatar billede _michael_ Nybegynder
21. juli 2003 - 17:26 #1
Det kan godt ske, det bare er mig... Men hvor finder man den informationseditor?
Jeg oprettede mig som en bruger. Men man skal godtnok læse en hel del på sitet for at finde ud af, hvad og hvor tingene er henne....
Avatar billede psychoras Novice
24. juli 2003 - 15:32 #2
Ved godt det ikke har noget med spørgsmålet at gøre, men billedet af mobilen som går fra iframen og ud på den anden del af siden er lidt forskudt..
Avatar billede webman Nybegynder
24. juli 2003 - 16:32 #3
tak tak... normalt ikke, det kommer meget an på browseren. I IE skulle det være i orden og da over 90% af alle brugere bruger den har jeg ikke i sinde at spilde tid på det.
Avatar billede psychoras Novice
30. juli 2003 - 12:40 #4
Jeg bruger altså IE..