Avatar billede zkizo Nybegynder
20. juli 2003 - 22:56 Der er 6 kommentarer

Installations fejl..

Er der en der kan hjælpe mig.. Jeg er n00b men vil gerne se hvordan Linux virker.. Jeg bruger RedHats Linux System og er igang med en install hvor jeg er nået til Harddisk valg.. Der kan jeg ikke komme videre! Jeg har valgt "Behold alt som det var" og trykker næste som der står man skal.. Men virker det? Nej!
Avatar billede phpgris Nybegynder
21. juli 2003 - 01:25 #1
Hvad mener du med at det ikke virker? Sker der ikke noget når du klikker "Næste" eller får du en fejlmeddelelse eller hvad?
Avatar billede zkizo Nybegynder
21. juli 2003 - 10:13 #2
Når jeg klikker næste siger den noget om jeg mangler at angive (/) en rod.. :S

KAn lige boote den op og se hvad det er!

Reel fejl kommer omlidt!
Avatar billede mfalck Praktikant
21. juli 2003 - 10:33 #3
nå det er sikkert fordi du mangler at angive et mount-point. Du skal sikkert bare skrive / hvor den vil have et mount-piont
Avatar billede zkizo Nybegynder
21. juli 2003 - 12:58 #4
Hvordan dælen gør jeg det? Kan ikke engang aktivere den der harddisk den siger der er :S
Avatar billede yaris Praktikant
21. juli 2003 - 23:23 #5
hvilken version bruger du for jeg har installeret redhat 9.0 og den gjorde det hel selv
Avatar billede mfalck Praktikant
22. juli 2003 - 08:17 #6
kommer du ikke til disk-druid .. hvad siger den hvis du siger autopartition ?!?