Avatar billede cain Nybegynder
19. juli 2003 - 04:03 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Geforce 4 ti4800 se og winxp

Jeg sad og ledte efter den rigtige katagori at smide dette spm i men kunne ikke finde noget der kunne klare det ud over denne generelt IT...

Jeg er ejer af et geforce 4 ti 4800 se moddet til et quadro 4 780 XGL...

Mit problem er at når jeg har formateret min com kan jeg ikke installere noget windows...

Den kommer et stykke ind i installationen men lige pludseligt går min skærm i sort...

Mit geforce 4 kort er moddet i windows så det er ikke det der er problemet mit geforce kort er intakt ....

Please hjælp mig!!!

Pierre Christensen
Avatar billede lrd Nybegynder
19. juli 2003 - 09:08 #1
har du prøvet at skifte driver
Avatar billede blueberry1337 Nybegynder
19. juli 2003 - 10:25 #2
Avatar billede andersenph Nybegynder
19. juli 2003 - 11:26 #3
Hvad med udelukkelsesmetoden?
Har du et andet kort. Sæt det i og installer windåse.
Skift derefter over til dit nye grafikkort og hent den nyeste driver fra hvor blueberry linker til...
Avatar billede lrd Nybegynder
19. juli 2003 - 12:54 #4
Nyeste driver 44.03 er alt for sløv :-)

Hent 40.72 den yder mere. Test selv med 3Dmark2001 se
Avatar billede blueberry1337 Nybegynder
19. juli 2003 - 13:05 #5
Nice det viste jeg ikke!, men der kommer sikkert snart en opdatering som yder noget mere end 40.72!
Avatar billede cain Nybegynder
19. juli 2003 - 15:19 #6
det er da noget skod at jeg skal have 2 gfx kort bare have et til at ligge til når jeg skal formatere og installere windows...

Det hjælper ikke noget med at hente en nvidia driver den kan man jo ikke installere under installationen af windows...
Avatar billede andersenph Nybegynder
19. juli 2003 - 16:37 #7
--->cain nemlig. Du bliver nødt til at finde et kort, hvor du kan installere windows først. Derefter kan du gå i gang med at finde fejlen mht. dit grafikkort.
Når du har gjort det og fundet fejlen, skal du jo ikke bruge det andet kort til noget.
Avatar billede cain Nybegynder
20. juli 2003 - 14:08 #8
det kom der ikke meget ud af...
Avatar billede andersenph Nybegynder
21. juli 2003 - 23:51 #9
ikke hvis du ikke vil hjælpes da