Avatar billede neffer Nybegynder
30. august 1999 - 17:17 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Kode på Outlook Express mapper.

Hvordan sætter man koder på en mappe der ligger i Outlook Express?

MVH Neffer
Avatar billede jumper Nybegynder
30. august 1999 - 17:26 #1
Det kan du ikke.

Du kan dog oprette flere brugere på din PC. Hver af disse brugere har så automatisk sine egne mapper og indstillinger i Outlook Express, og kan ikke se de andres mapper.

/Thor
Avatar billede goulduck Nybegynder
30. august 1999 - 18:46 #2
Det skal dog siges at det ikke fungere så godt i Outlook Express med flere brugere. Hvis man ikke "logger af" men i stedet bare lukker ned. Du kan også når du har logget ind som dig selv bare skifte til en anden bruger, uden at skulle indtaste password for den bruger man skifter til.
Det kan godt være at det bare er en bug i OE5, som snart bliver rettet... jeg kan i hvertfalde ikke forstå hvordan det virker nu!
Avatar billede anke Nybegynder
30. august 1999 - 19:30 #3
Hvis du har NT 4.0 fungerer det fint. Men det har du jo nok ikke.
/anke
Avatar billede goulduck Nybegynder
30. august 1999 - 20:15 #4
Nææ det har jeg ikke...

Men som jumper siger, så kan man ikke sætte passwords på mapperne. Ikke hvad jeg har set.
Avatar billede anke Nybegynder
30. august 1999 - 20:20 #5
Det var nu heller ikke det jeg mente. Hvis du havde NT 4.0 kunne du bruge jumper's idé uden problemer.
/anke
Avatar billede anke Nybegynder
30. august 1999 - 20:20 #6
Skulle have været en kommentar. Undskyld
Avatar billede jumper Nybegynder
30. august 1999 - 22:46 #7
Tja, har jeg så besvaret spørgsmålet eller ej?

Jeg kender godt nok ikke selv til problematikken med at man kan skifte bruger i Outlook Ekspress uden at indtaste password, men hvis det er til hjemme hos dig selv er der nok ikke den store risiko ved dette.

/Thor
Avatar billede overload.dk Nybegynder
31. august 1999 - 00:13 #8
Vis du vil have adgangskode på, så skift til Microsoft Outlook 2000 :)

Venlig hilsen
Overload.dk
Peter Loft
Avatar billede jany Nybegynder
10. oktober 1999 - 11:55 #9
Hei, hvis du har den Outlook Express som følger med IE5, den siste. Kan du sette opp maskinene for å ha flere brukere, med forskjellig e-mail.

Enten åpnes den enkelte brukerens mail automatisk, i den riktige profilen, eller du kan åpne flere profiler med passordbeskyttelse.

Fil|Identiteter

mvh,
Jan Y.
Avatar billede neffer Nybegynder
17. marts 2005 - 11:38 #10
Jeg kan af en eller anden grund ikke uddele point, så hvis det er oksy med jer, så lukker jeg det her 6 år gammel spørgsmål.