Avatar billede cyberdogz Nybegynder
17. juli 2003 - 10:44 Der er 5 kommentarer

problemer med optisk mus

det er en logitech mx500

som det ser ud nu så er der lys i, men den registrere ikke nogle bevægelser eller "klik" med knapperne

har prøvet at geninstallere drivere og skifte overflade (musemåtte træ-plade osv.) skifte imellem usb og ps/2 porte, men intet ser ud til at have en effekt...

kunne godt bruge noget hjælp, hvad kan der være galt ?
er der andre muligheder end at musen er defekt ? og hvis ja hvilke
Avatar billede rummanden Nybegynder
17. juli 2003 - 10:59 #1
I bunden på musen er en rød knap (i hvert fald på lillebroderen) som skal trykkes ind med en spids ting, samtidig med Connect-knappen på modtageren.
:o)
/Rummanden
Avatar billede toocool Nybegynder
17. juli 2003 - 11:08 #2
..... har du prøvet at skifte batterier?......
Avatar billede cyberdogz Nybegynder
17. juli 2003 - 11:59 #3
logitech mx500 er ikke trådløs og derfor heller ikke en knap at trykke på eller batterier...
Avatar billede rummanden Nybegynder
17. juli 2003 - 12:40 #4
*s* my mistake :o) Sidder selv med trådløs OG optisk mus, så der for min selvfølgelighed :).

Hvilket OS drejer det sig om ?
Avatar billede cyberdogz Nybegynder
17. juli 2003 - 15:42 #5
det er helt iorden så længe nogle tager sig tid til at hjælpe...

kører med xp pro og hvis det skulle gøre en forskel så er dte engelsk