Avatar billede plippert Nybegynder
16. juli 2003 - 11:53 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Betaling via SMS - max. beløb?

Skel bare vide om der er en begrænsning på det beløb man kan opkræve via SMS. Altså; kan man, ligesom man kan betale sin parkeringsafgift via SMS, betale et beløb på eksempelvis 300 kroner via SMS?
Avatar billede triple-x Nybegynder
16. juli 2003 - 14:39 #1
du kan kontakte SMS A/S for at få en SMS betalingsløsning de kan også fortælle dig mere om det er muligt at betale 300 kroner via en sms hvis du mangler hjælp til opsætning kan jeg kontaktes på Martin@pezzo.dk
Avatar billede plippert Nybegynder
17. juli 2003 - 09:37 #2
Tak. Jeg kunne dog ikke bruge det endelige svar til noget, men jeg fik det at vide jeg ville.
Hvis du sender et svar, så skal du få pointene.
Avatar billede triple-x Nybegynder
18. juli 2003 - 04:05 #3
hejsa her kommer så et svar, hvis du ikke fik alle de oplysninger du skal ha, så vil jeg gerne prøve at hjælpe dig med at finde resten hvis du lige beskriver det ;)
Avatar billede plippert Nybegynder
18. juli 2003 - 09:06 #4
Ellers tak. Jeg fandt ud af at det er noget jeg ikke kan bruge til mit projekt. Men tak for hjælpen alligevel.
Avatar billede triple-x Nybegynder
18. juli 2003 - 18:12 #5
det var da så lidt ;) kom bare igen en anden gang