Avatar billede fun4you Nybegynder
15. juli 2003 - 14:25 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hvorfor er Textarea ikke nulstillet ved start

Hej
Jeg har lavet et textarea felt, hvor et javascript skal kontrolere om feltet er tomt ved submit.
Men når formlen hentes er der lavet 5 tomme indrykninger, hvilket gør at javascriptet accepterer feltet, selv om der intet er skrevet.

Det kan opleves på http://www.tomoe.dk/log/guestbook/add.asp

og her er koden

<form action="add.asp?mode=tilfojet&action=submit" method="post" NAME="newtag" onSubmit="return CheckForm();">

<textarea name="kommentar" cols="50" rows="8" class="scroller" onKeyDown="DescriptionCharCount();" onKeyUp="DescriptionCharCount();">
                    </textarea>
                  </td>
                </tr>
                <tr>
                  <td colspan="2"><font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif">
                    Karakterer i kommentar<span class="rot"></span></font>
                    <input size="3" value="0" name="countcharacters" maxlength="5">
                  <font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif">
                    max. 900 <span class="rot"></span></font><br><br>
                  </td>
                </tr>
                  </table>
                  </td>
                </tr>
              </table>
              <br>
              <b><font size="2" face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif" class="mehr_platz">
              </font></b> <br>
              <table border="0" cellspacing="0" cellpadding="0" width="400">
                <tr>
                  <td>
                    <div align="center"><font face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif"><b>
                      <input type="Submit" value="Tilf&oslash;j" name="submitbutton">
                      <input type="Reset" value="Slet Alt" name="Reset">
                      </b></font></div>
                  </td>
                </tr>
              </table>
              <br>
                    </div>
                    </font>
                  </center>
                  <br>
              </form>
Avatar billede tbm_iceman Nybegynder
15. juli 2003 - 14:32 #1
Du skal slette ALT der er imellem <textarea blah balh> ALLE de memmemrum der er her</textarea>
Avatar billede tbm_iceman Nybegynder
15. juli 2003 - 14:34 #2
Det er 5 TAB tegn der er der... :)
Avatar billede fun4you Nybegynder
15. juli 2003 - 14:40 #3
Tak for det :-)