Avatar billede axl_rose Nybegynder
15. juli 2003 - 09:58 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Programmør søges til projekt

Goddag
Jeg sidder og bager på et helt nyt projekt. Det er et booking system til campingpladser dvs. at et produkt hvor man som arbejder på en campingplads kan gå ind og tilføje en kunde på en plads og hvis kunden kommer senere skal de rkunne smides rettelser ind.

Hver dag fortæller produktet så hvilke kunder på hvilke der forlader campingpladsen. Produktet fortæller også hvor meget kunden skal betale.

Der skal være login system i så der er forskellige rettigheder

______________________________________________________
Jeg søger så en person der vil være med til at realisere dette. Personen skal være programmør. To programmører er også helt fint

Med Venlig Hilsen
Kristian
Avatar billede Spotgun Seniormester
15. juli 2003 - 10:00 #1
Skal det være som et regulært program, eller skal det være en webbaseret løsning?
Avatar billede axl_rose Nybegynder
15. juli 2003 - 10:02 #2
spotgun. Jeg har en ide om at det skal være regulært, men aligevel det kunne være fedt at lave som webbaseret program.
Avatar billede gusse Nybegynder
15. juli 2003 - 10:05 #3
kristian > Har du en mail  ?
Avatar billede axl_rose Nybegynder
15. juli 2003 - 10:06 #4
gusse > kreller@krellers.dk
Avatar billede axl_rose Nybegynder
15. juli 2003 - 10:07 #5
Men er ude af drift da det kører over webdomain.dk. Kunne du ikke sende over msn messenger
Avatar billede dr-kermit Nybegynder
15. juli 2003 - 10:34 #6
Hejsa Axl,

Skal lige høre om det er et af de projekter, hvor man kan få en bid af kagen hvis det bliver en succes, eller om der er reelt er penge til udvikleren af programmet/webløsningen??

Mvh Kenneth Nielsen
Avatar billede dr-kermit Nybegynder
17. juli 2003 - 10:10 #7
Hmmm, er der fundet en udvikler eller er der bare lukket for sommerferie?

Mvh Kenneth
Avatar billede robotten Praktikant
17. juli 2003 - 11:36 #8
Avatar billede sn2002 Nybegynder
20. juli 2003 - 23:27 #9
axl - burde du ikke tage dig sammen og give folk bare en lille smule anerkendelse for den tid, de bruger på at hjælpe dig?

En enkelt gang eller to hænder det ganske vist, at folk ikke kan svare eller svarer helt forkert på de spørgsmål, der bliver stillet, men det har, så vidt jeg kan se, intet på sig i de fleste af de 9 spørgsmål du endnu ikke har lukket (400 point ude....).
Og hvis du endelig vil være et r**hul, hvorfor kan du så i det mindste ikke være mand nok og lægge et svar og tage pointene i dine egne spørgsmål, så alle kan se, hvor gennemført utjekket du er?

Det er synd for ekspertens brugere, at de skal spilde tid på useriøse personer, der BURDE være gamle nok til at lægge sutten fra sig!

Og jo, jeg er een af dem, du ikke har givet point i et af dine tidligere spørgsmål, så hvis du har lyst til at gå ind og anerkende min indsats ved at give mig de skide virtuelle point ( http://www.eksperten.dk/spm/359599 ), så fred med det - ellers skal du ikke regne med min hjælp, og ej heller robotten's, så vidt jeg kan se. Hvis du fortsætter sådan her, så bliver det sgu svært at få hjælp i længden.

Mange venlige hilsener ?
Avatar billede robotten Praktikant
21. juli 2003 - 08:22 #10
God indsats sn2002.
Desværre er denne slags brugere som oftest ligeglade, og der er desværre ikke rigtigt andet at gøre, end forsøge at undlade at hjælpe disse brugere for eftertiden.
Avatar billede sn2002 Nybegynder
21. juli 2003 - 10:22 #11
hmmmm - sur røv
så må vi jo prøve at holde øje med den gode Axl og advare uvidende forbipasserende (er det tilladt på eksperten? Ønsker ikke at bryde nogen regler pga. latterlige brugere, men det kunne være rart at gøre livet lidt sværere for dem)...
Avatar billede robotten Praktikant
21. juli 2003 - 10:41 #12
Advarer også gerne selv andre brugere, ligesom der er gjort i dette spm., ved at ligge et link til brugerens åbne spm. Så kan andre selv tage stilling til, om de vil hjælpe eller ej.
Avatar billede dr-kermit Nybegynder
21. juli 2003 - 11:05 #13
Hejsa,

surt at man skal bruge tid på sådan noget, men det er vel prisen man betaler ved at være en venlig sjæl...

Mvh Keenneth Nielsen

PS. som forøvrigt har svaret på AXL's spg for sidste gang...
Avatar billede theprofessor Nybegynder
21. juli 2003 - 14:45 #14
betalingsopgaver skal sendes til sharksforum.dk
Her på eksperten er det kun points!

Jeg mener at en reserveringssystem til campingplader ER opfundet!?
Men du vil genopfinde hjulet en gang til?
Avatar billede webman Nybegynder
21. juli 2003 - 14:49 #15
tja... jeg er da sikker på at der er masser af camping pladser i DK, der kunne bruge sådan en ide... og det ligger jo enhver frit for at udnytte idéen!