Avatar billede Jman Praktikant
15. juli 2003 - 09:02 Der er 1 løsning

asp-side kalder dato forkert

Hejsa ...
Jeg har en asp-side hvorfra jeg skal hente oplysninger fra en given dato + 4 dage tilbage.
Mit kald ser således ud:

MaxD = CDate(Request("dato"))
MinD = MaxD - 6
strSQL = "Select TEXT, TIMESTAMP, EVENT, STATIONID, IDLETIME, PRODTIME FROM SIDETID WHERE (TEXT LIKE '%" & request("avis")
strSQL = strSQL & "%' OR upper(TEXT) LIKE '%" & Request("avis")
strSQL = strSQL & "%') and to_char(timestamp,'DD-MM-YYYY') BETWEEN '"
strSQL = strSQL & CStr(MinD) & "' and '" & CStr(MaxD) & "' order by TEXT, Timestamp"

Mit problem er at den henter dagen fint - altså dagen inkl. 4 dage, men måneden er helt gal - Der viser den alle måneder.

Hvad skal jeg gøre anderledes ?
Avatar billede Jman Praktikant
15. juli 2003 - 09:33 #1
flytter til asp-kategori