Avatar billede kres69 Nybegynder
14. juli 2003 - 19:13 Der er 3 kommentarer

Betalt "hjælpelærer" i Java

Hej
Jeg ville høre om, der er nogle som er friske på at banke lidt Java ind i hovedet på mig.
Her tænkes på tekstbaserede brugergrænseflader, som kan "responde" på brugerens input. Ingen grafiske brugergrænseflader. Jeg sidder selv og terper på livet løs for at blive bedre, men der er nogle områder indenfor Java, hvor jeg ikke er så stærk. Jeg er selvfølgelig villig til at betale for de timer, du hjælper mig.
Jeg er bosiddende i Aalborg. Hvis du er interesseret, eller har yderligere spørgsmål, kan du sende en mail til:

kristianholme@msn.com
Avatar billede bearhugx Nybegynder
14. juli 2003 - 19:58 #1
Hvornår på dagen, hvor tit osv. havde du tænkt dig at få timer - og er fjernundervisningen også en mulighed (med f.eks. messenger)
Avatar billede magoo20000 Nybegynder
14. juli 2003 - 20:57 #2
Mail er sendt til din adresse.
Avatar billede olly Nybegynder
14. juli 2003 - 22:07 #3
Mail sendt