Avatar billede k.j.k Nybegynder
12. juli 2003 - 23:55 Der er 8 kommentarer

betaling med dankort/visa Dankort

Jeg har købt et shopmodul hos e-navn. Jeg kan ikke finde ud af at få betalingerne gennemført
Efter indtastning af kortnummer og kontrolkode og bekræftelse af ordre, kommer jeg tilbage til betalings metode igen. Jeg kan ikke få svar fra e-navns support. Jeg er nybegynder, og er totalt stresset over at min shop skal starte 1 august. Hvor kan man få hjælp til disse ting ?
Avatar billede phpwiz Nybegynder
12. juli 2003 - 23:59 #1
support, hvis det er et produkt du har købt og betalt for, skulle det også være muligt at modtage support.
Avatar billede phpwiz Nybegynder
13. juli 2003 - 00:01 #2
telefon :
Avatar billede bufferzone Praktikant
13. juli 2003 - 00:10 #3
Du kan læse oplysninger og info om internet betaling her

http://www.dibs.dk
Avatar billede k.j.k Nybegynder
13. juli 2003 - 00:22 #4
Kan du hjælpe mig, hvis jeg ringer i morgen ramlev
Avatar billede abruscato Nybegynder
14. juli 2003 - 03:47 #5
Umiddelbart tror jeg ikke at ramlev.dk arbejder hos Enavn. Han oplyser dig bare om telefonnummeret til Enavn, så du kan få support.
Avatar billede k.j.k Nybegynder
14. juli 2003 - 08:24 #6
ja det har jeg forstået, og det er nok heller ikke det rigtige sted at spørge her. Men jeg har åbenbart bevæget mig ud i noget jeg ikke kan klare. Så det var et panikforsøg. Undskyld
Avatar billede ALS Praktikant
21. juli 2003 - 13:00 #7
bufferzone >> Hvorfor smider du konsekvent et link til http://www.dibs.dk hver gang der er et spørgsmål om Dankort?

http://www.dibs.dk er intet andet en en betalingsgateway, som så mange ander.
Manden skriver at han er kunde hos E-navn, som har deres egen betalingsgateway, så han er jo ikke kunde hos Dibs ;o)
Avatar billede genixdk Nybegynder
29. juli 2003 - 09:06 #8
Seriøst! Du har købt en OpenSource butik (gratis script). Du kan downloade hele det script fra www.oscommerce.com.

Det du skal gøre når du har osC er at du skal være tilmeldt PBS dankort service. Det har intet at gøre med E-navn. Scriptet er bygget på at du har gyldige informationer fra en Dankort host