Avatar billede tweak Nybegynder
12. juli 2003 - 18:52 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

VPN over WINXP

Hej Jeg har en bærbar og en stuepcer som der køre trådløs. For at øge sikkerheden har jeg læst at man skal bruge VPN sammen med WEP. Jeg bruger WEP nu. Er der nogen der kan guide mig igennem dette? Jeg køre WinXP Pro på begge maskiner og jeg har en Linksys BEFW11S4: ftp://ftp.linksys.com/pdf/befw11s4_v2ug.pdf
Avatar billede b2b_dk Nybegynder
12. juli 2003 - 19:04 #1
Jeg har install. den nye Norton Antivius 2003 og der er wep på som jeg har sat på og det regner jeg med er sikkerhed nok. Det skriver den i hvert fald.
Avatar billede tweak Nybegynder
12. juli 2003 - 19:10 #2
Jo men jeg har læst at web kan brydes på ca 20 min. Der kan da også godt være at jeg bare er lidt for nervøs for at der er andre der kigger med og jeg bruger da også kun min bærbar hjemme. Så muligheden for at der er nogen der kigger med er vel lile, eller hvad?
Avatar billede kenp Novice
12. juli 2003 - 19:46 #3
tweak ->du bliver ved ;) ja wep og mac kan brydes, men det er altså ikke noget normale mennesker gør, for det første skal han bruge rimeligt meget data og snappe op for at være sikkerpå at han har alle oplysninger, om han kan nå at få alle de data på 20 minutter er jeg i tvivl om. (tror det ikke).

men hvis du er så bange for at blive snuset rundt om dig så skal du slet ikke bruge trådløs !
Avatar billede tweak Nybegynder
12. juli 2003 - 19:53 #4
kenp. Du ser sku da også alt ;) Nej, jeg dropper det også. Jeg har læst lidt om det, og så bange er jeg heller ikke! :) Jeg tror vi sidder lidt for meget ved vores papkasse, tror du ik! ;)
Avatar billede kenp Novice
12. juli 2003 - 19:57 #5
nope jeg ser ikke alt ;) men kigger nu også mest i netværkskategorien.

Det er godt du ikke er bange for det :) jeg ved jo at du har gjort hvad du kan for at sikre din net i forvejen.

om vi sidder fromeget ved vores papkasser tror det ikke *GG* er næsten først lige kommet på og går snart igen *GG* (for i dag måske *LOL*)
Avatar billede robotten Praktikant
31. juli 2003 - 16:06 #6
Avatar billede tweak Nybegynder
31. juli 2003 - 18:32 #7
Keder du dig??