Avatar billede benny_thomsen Nybegynder
12. juli 2003 - 00:08 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Downloade Opdateringerne til WinXP?

Jeg er godt og vel træt af at skulle downloade disse mange MB opdateringer til XP hver gang jeg laver en ny installation. (det sker ca. 20 gange med et par ugers mellemrum)
- Er der nogen der ved om et 'workaround' - så man kan downloade dem i stede og så bruge dem på en brændt CD?
Avatar billede victor-1 Nybegynder
12. juli 2003 - 00:14 #1
Du kan faktisk downloade store dele af opdateringerne på Windows Update, og så gemme dem til senere brug.
Prøv at lede lidt under download-sektionen på Microsofts hjemmeside, der kan du bl.a. finde ServicePack 1.    Held og lykke :o)

/victor-1
Avatar billede benny_thomsen Nybegynder
12. juli 2003 - 00:19 #2
Ja, victor~1, jeg ved godt at der kan downloades 'en del' , men det forlyder at der er en 'ikke Microsoft godkent' måde at hente det hele på.
- og husk lige vi snakker om ca. 160 MB, - og du kun kan hente ca. 60 MB ned, så er der stadig ca. 100 MB til afhentning, og jeg ved at jeg har andet at foretage mig end vente på at skulle genstarte og genstarte i en evighed :-)
Avatar billede victor-1 Nybegynder
12. juli 2003 - 00:19 #3
???? - det er altså tilfældet.
Skidt med pointene - men du spurgte og du fik et svar -

/victor-1
Avatar billede bufferzone Praktikant
12. juli 2003 - 00:21 #4
Der findes et sted på microsofts side hvor det hele kan downloades. Corporate windowsudpate eller noget i den retning, jeg har ikke lige kunne finde det, men jeg forsøger stadig
Avatar billede victor-1 Nybegynder
12. juli 2003 - 00:23 #5
Jeg har selv hentet ServicePack 1 - og den fylder (komprimeret) ca. 123 MB

/victor-1
Avatar billede johnstigers Seniormester
12. juli 2003 - 00:26 #6
Løsningen er skam simpel nok :)

Gå på windows update - vælg "Gør Windows Update Personlig" - sæt kryds i "Vis hyperlinket til Windows Update-kataloget under Se også" - gå i "Windows Update katalog" - klik på "Søg efter opdateringer til Microsoft Windows-operativsystemer" - Vælg styresystem + sprog - vælg punkterne - klik på "Gå til overførselskurv" - skriv stien el. klik på gennemse for at angive mappen hvor patches m.m. skal downloades til.
Avatar billede benny_thomsen Nybegynder
12. juli 2003 - 00:31 #7
Tak John, det var DET jeg manglede :-)
Avatar billede victor-1 Nybegynder
12. juli 2003 - 00:33 #8
Du kunne jo bare ha' skrevet det var en "sti" du ville ha' -

/victor-1
Avatar billede johnstigers Seniormester
12. juli 2003 - 00:35 #9
En sti?
Han skrev det så det kunne forstås ;)

Tak for point :)