Avatar billede 1005 Nybegynder
11. juli 2003 - 13:56 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

<tbody> hvad er det

fandt et script med

<TBODY>
        <TR>
          <TD class=text height=47><FONT color=#ffffff><STRONG>Home
            home &nbsp;&nbsp; sitemap &nbsp;&nbsp; email us </FONT></TD>
        </TR>
        </TBODY>

hvad er: tbody <TBODY> hvad betyder det - hvad kan det
Avatar billede keysersoze Guru
11. juli 2003 - 13:58 #1
Avatar billede htmlaga Nybegynder
11. juli 2003 - 13:58 #2
Avatar billede roenving Novice
11. juli 2003 - 14:01 #3
Avatar billede =maddog= Nybegynder
11. juli 2003 - 14:34 #4
ifølge det nyeste specifikationer bør et table som minimum indeholde <tbody>. Man kan ikke bygge et DOM table uden tbody.
Avatar billede 1005 Nybegynder
11. juli 2003 - 17:05 #5
hvem bruger dette og til hvad - ex.
Avatar billede =maddog= Nybegynder
11. juli 2003 - 17:50 #6
ex. du skal danne en dynamisk tabel. du kender ikke størrelsen, så du kan ikke bruge innerHTML uden at manipulere med alt for store strenge og tabe flere sekunder i eksekvering. Desuden vil du gerne kunne sætte styles på selve tabellen når du er færdig. Her kunne være tale om et database opslag over en XmlConnection.
Så bliver du nød til at opbygge tabel-hierakiet selv. Det er ikke svært.
table = document.createElement("TABLE");
tbody = document.createElement("TBODY");
table.appendChild(tbody);
... etc ...
uden tbody vil tabellen IKKE kunne vises. Håber du forstår.
Avatar billede 1005 Nybegynder
11. juli 2003 - 17:54 #7
en smule mere - takker

svar for point
Avatar billede =maddog= Nybegynder
11. juli 2003 - 18:09 #8
ok