Avatar billede hjep Nybegynder
10. juli 2003 - 23:28 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Kyocera S5

Er der nogen som kender dette mærke. Der er tale om et 5 megapixel til 3700.
Nogen som har erfaringer med zoom, batteri osv
Avatar billede Beach Mester
11. juli 2003 - 07:52 #1
Kyocera prod. bla. Yashica kamera og (så) du går ikke galt i byen med dette mærke.
Undre mig bare en hel del over at du kan finde et 5MP kamera fra dem til 3,7K
Normalt ligger deres priser lidt over de mest alm. foto-digitale kameraer, men man får som regl også det mere for kronerne.

Har du et link til kameraet eller anden info???

//Beach
Avatar billede hjep Nybegynder
11. juli 2003 - 09:48 #2
Jamen det har jeg da
http://www.kyocera.de/kyocera_n/english/news/s5.html

Det lyder jo meget godt. Jeg har bare aldrig hørt om mærket og var ikke umiddelbart interessret i et kamera, hvor at producenten lukkede dagen efter eller man ville få problemer med at få det lavet