Avatar billede noze2000 Nybegynder
10. juli 2003 - 22:05 Der er 7 kommentarer

min sandbjerg USBbluetooth link virker ikke med min ericsson T68i

min comp kan sagtens finde min tlf, men når jeg vil parrede de to, så virkder det kun 1 ud af 10 gange.
Samtidig virker parringen kun i ganske få sekunder-op til 1 minut.

Det er lykkedes mig at synkronisere et par gange med outlook,men jeg kan ikke gentage det når jeg har lyst.

Er der nogle driverproblemer jeg ikke ved om eller er det sådan at de to ting bre ikke kan arbejde sammen?
Avatar billede noze2000 Nybegynder
10. juli 2003 - 22:05 #1
f*ck jeg staver dårligt:)
Avatar billede Slettet bruger
11. juli 2003 - 22:26 #2
Ja der er altid noget galt med driverne.
- men TRUST. ser ud til at have lavet en driver/monitor til bluetooth.
Den har jeg selv downloaded, og den har givet langt bedre og mere stabile resultater, end nogen anden driver jeg har prøvet.
Trust kræver dog at du registrerer dig på hjemmesiden.
Det er altid lidt ireterende, men inden for 3 måneder har jeg ikke modtaget en eneste reklamemail fra dem. så det er vel i orden.
Avatar billede noze2000 Nybegynder
13. juli 2003 - 00:04 #3
?? kan jeg bruge driveren fra TRUST til Min Sandbjerg adapter?
Avatar billede Slettet bruger
13. juli 2003 - 00:09 #4
ja
Avatar billede bufli Mester
24. juli 2003 - 22:26 #5
Jeg har også en T68i og en Sandberg adapter. Jeg har prøvet at installere Trust driveren, at aktivere Com 7 og 8 som det fremgår af andre mail. Jeg har overført visitkort fra min telefon til PC'en og også en kalenderaftale - men synkronisering med Outlook - det kan jeg ikke få den til. Hvorfor mon?
Avatar billede bufli Mester
28. juli 2003 - 21:33 #6
Hej noze2000
Har du fået løst dit problem - og i givet fald hvordan. Jeg har nemlig samme mystiske problem.. at jeg kan synkronisere en gang imellem, og andre gange kan jeg ikke. Jeg bruger Trust driveren og har downloaded det nyeste XTND (synkroniseringssoftware til SonyEricsson)
Avatar billede bufli Mester
10. september 2006 - 14:12 #7
Hej

Jeg har fundet ud af at den sandberg bluetooth adapter jeg brugte var for gammel. Den virkede ikke med servicepack 2 til XP. Jeg har købt en nyere bluetooth adapter (også Sandberg), og nu kører det upåklageligt.