Avatar billede ferdinand.k Mester
10. juli 2003 - 16:52 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

nedhentning af sider fra site

jeg mangler et program der kan hente en række specifikke sider fra et domain. f.eks er der en side som : www.skoleindkob.dk som indeholder en database med 3721 records. denne database vil jeg gerne have fingrene i for at printe alle 3721 sider ud, og jeg vil gerne slippe for først at vælge fagområde - vælge den første record - print - tilbage - vælge den næste record - print - osv...

er der nogen der kan lave noget smart der, eller er der nogen der kan henvise til noget der er lavet?!
Avatar billede Slettet bruger
10. juli 2003 - 16:55 #1
Avatar billede Slettet bruger
10. juli 2003 - 16:55 #2
Det skulle kunne hente siden ned som html filer, så slipper du for at vælge fagområde - vælge den første record - print - tilbage - vælge den næste record - print - osv...
Avatar billede ferdinand.k Mester
10. juli 2003 - 16:56 #3
jeg har prøvet både webwhacker, og websnake, men synes ikke helt det funger...
Avatar billede ferdinand.k Mester
10. juli 2003 - 17:08 #4
det virker da ikke en ....
Avatar billede brokkehoved Nybegynder
10. juli 2003 - 18:02 #5
--> Færdig and:
Når der nu står at 91% ud af alle 75 der har stemt siger, at programmet er helt ok, tror du så ikke at de er dig som fjumrer lidt rundt i det???
Avatar billede brokkehoved Nybegynder
10. juli 2003 - 18:05 #6
...eller vil du påstå, at 68 personer tager fejl, og DU har ret??? *suk*
Avatar billede locturian Nybegynder
10. juli 2003 - 20:33 #7
Du kunne jo også bare gå den lovlige vej, og bede pågældende side printe det ud for dig? Tvivler på at nogen sætter pris på at du "låner" deres database...
Avatar billede ferdinand.k Mester
11. juli 2003 - 08:08 #8
hmm, tak for den konstruktive kritik. Databasen ligger tilgængelig på nettet, hvis man har erhvervet sig et kodeord. det har jeg, og har derfor fuld ret til at trække alle de informationer fra db'en som jeg behøver.
og da jeg mener at det programmet ikke virker efter hensigten, så mener jeg at det ikke dækker mine behov!
Avatar billede ferdinand.k Mester
31. juli 2003 - 15:51 #9
hmm, der var ikke noget der passede mine behov, så jeg går en anden vej...