Avatar billede fidus Nybegynder
08. december 2000 - 14:41 Der er 4 kommentarer

MSN Gaming Zone

Zone kan ikke starte spil op,når jeg fx. starter Crimson trail begynder spillet at loade men kommer kun til en hvid skærm hvor den hænger i ca. 45sek. hvorefter den hopper tilbage til zone, med fejlmeddelser, Failt to connect Lobby og Game falid to launch, hvis jeg er host, starter spillet, men de andre spillerer er ikke med, det er næsten det samme med andre spil i zone. Jeg har haft zone til at virke før, og syntes ikke jeg har ændret noget siden. Konfig: Win ME, ADSL 384/128 CC,
Avatar billede snowball Novice
08. december 2000 - 15:19 #1
Har du også haft det til at virke mens du har haft ADSL ??? Den mest sandsynlige forklaring ville nok være at der ikke er åbnet for alle de porte spillet kræver !

Prøv evt. at kigge på http://www.cybercity.dk/support/cisco677_vejledning/online_spil/home.phtml?link=10

Snowball
Avatar billede fidus Nybegynder
08. december 2000 - 16:44 #2
Det har virket  med adsl, mit modem er et 1mb nortel, det kan jeg ikke ændre indstillinger på, og heller ikke porte, jeg har ikke instaleret firewall.

FF
Avatar billede snowball Novice
08. december 2000 - 17:51 #3
OK! Så ved jeg ikke lige hvad der kan være galt !

Snowball
Avatar billede dogbert Nybegynder
29. maj 2001 - 16:26 #4
Den er sq let at løse...
jeg har selv det problem med MSN GAMING ZONE

MSN GZ  kan ikke finde ud af det med ADSL
De giver en helvedes masse problemer, rigtig mange problemmer
Du kan prøve at køre en test, hvis du har følgene spil

Rainbow six: Rogue Spear
Jedi Knight 2

de 2 spil er vidt forskellige, ikke bare som spil og grafik, men også deres multiplayer ideer er forskellige, Rainbow Six: Rogue Spear  behøver ikke din IP for at køre, men det gør Jedi Knight 2

Det ville sige at MSN ikke kan finden din IP
hvis du sidder med Windows 95/98 kan du prøve at: Gå ned i start og tryk på kør
Skriv derefter ¨Winipcfg¨
der kan du se din IP.
hvis den siger 192.168.1.1 er den gald(Eller bare 192.168.1.X)

jeg har haft det problem siden jeg fik ADSL.
og der er ikke mere du kan gøre *Sorry*