Avatar billede janemil Nybegynder
07. juli 2003 - 21:24 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Foto Portal - med på ideen?

Kan du skrive om Foto Udstyr, Foto Bøger, Foto Programmer og andre emner relevant for foto?

300-500kr pr artikel eller du kan gå med i projektet.

Artiklerne er ikke bestillingsarbejde. Du skal skrive om de emner du brænder for.
Avatar billede esbenrt Nybegynder
08. juli 2003 - 07:13 #1
hvad er du helt præcist ude efter? en fotoportal - hvad og hvordan - hvem er målgruppen?
jeg kan se du kun arbejder digitalt. jeg arbejder kun "analogt" kan det bruges?
Avatar billede janemil Nybegynder
08. juli 2003 - 11:14 #2
Portalen er kun i støbeskeen, så der er ikke noget på siden endnu.
www.fotoportal.dk
Det jeg er ude efter er nogle som vil være med i projektet på indholdssiden.
Eller nogle som vil skrive artikler en gang i mellem.
Der skal helst 1-2 artikler ind på siden om ugen, så der skal nok være 4-6 skribenter.

>hvem er målgruppen?
Jeg er selv begyndt at interessere mig for foto og har altid interesseret mig for programmering. Jeg synes der mangler endnu en fotoportal og havde lyst til en projekt at kaste min energi i. Målgruppen er fotointerede i aldersgruppen fra 15år og op. Tror ikke man kan skrive til de helt professionelle på en portal af den type, så det er for nybegyndere og op til mellem øvede.

>jeg arbejder kun "analogt" kan det bruges?
Selvfølgelig. Analogt er vel stadig det som rigtige fotografer bruger. Jeg bruger kun digitalt fordi det er lettere og billigere for mig.

Kort sagt vil jeg i alt beskedenhed gerne på sigt lave en af de bedste fotosider i danmark.
Avatar billede danic Nybegynder
09. juli 2003 - 13:54 #3
Jeg benytter analogt fordi jeg ikke har råd til digitalt :)
Avatar billede janemil Nybegynder
09. juli 2003 - 20:22 #4
Lukker