Avatar billede f_bar Nybegynder
07. juli 2003 - 21:05 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

lås skærm

Jeg har en Dell Axim, og jeg har lige hentet en mp3 afspilelr ned til den, så jeg kan bruge den som mp3afspiller, der er kun 1 problem. Hvis jeg sætter den til at afspille en mp3 og derefter smider den i tasken m.m.
Så er der stadigt mulighed for at der kan trykkes på skærmen og evt. lukke programmet, skifte nummer eller lignende hvis der røres ved skærmen.

Det jeg så mangler er et program / eller måske en funktion der er i pocket pc 2002 allerede nu, der låser skærmen for tryk, men mindre man gør et eller andet for at låse den op.

Håber I kan hjælpe
Avatar billede webcreator Nybegynder
08. juli 2003 - 14:55 #1
Hvad med at smide den i et itui ? Evt. et hårdt plastic-itui, så skærmen heller ikke bliver ridset.
Avatar billede f_bar Nybegynder
08. juli 2003 - 15:08 #2
den er i det læder etui jeg fik med, og det er fint nok bortset fra at man godt kan trykke igennem
Avatar billede webcreator Nybegynder
08. juli 2003 - 15:11 #3
Ja, det kan jeg godt se. Beklager, kan desværre ikke hjælpe dig yderligere. Jeg har selv en Palm m505, så er ikke så bekendt med Pocket PC.
Avatar billede webcreator Nybegynder
08. juli 2003 - 15:12 #4
.. men under alle omstændigheder, så har den jo ikke voldsomt godt af, at ligge og blive mast i din taske. Måske du kunne ligge den i et lille rum for sig selv ? Ville jeg gøre..
Avatar billede f_bar Nybegynder
08. juli 2003 - 15:27 #5
jojo, det var også bare for at vise min pointe, den ligger bestemt ikke og bliver mast. Men selvom den har et rum for sig så kan se godt blive trykket på den, men det er nu også lgie meget, det var et program jeg søgte :)
Avatar billede f_bar Nybegynder
08. juli 2003 - 15:27 #6
og sådan et plastik etui er liiige dyrt nok synes jeg ift. hvor lidt jeg skal bruge det
Avatar billede alleykat Nybegynder
13. juli 2003 - 03:32 #7
http://www.pdamed.dk/forum/viewtopic.php?t=922 <- prøv at læse denne tråd på PDAmed - mon ikke du kan bruge en af løsningerne =)
Avatar billede alleykat Nybegynder
16. juli 2003 - 21:59 #8
Virker det?
:o)
Avatar billede alleykat Nybegynder
16. august 2003 - 17:38 #9
Ja? Nej? Måske?
Avatar billede f_bar Nybegynder
16. august 2003 - 22:40 #10
sorry den lange svar tid, nej det var ikke lige det jeg skulle bruge, men jeg glemmer det nu, og giver dig derfor point
Avatar billede alleykat Nybegynder
16. august 2003 - 23:46 #11
øhh ok tak, men var der virkelig ikke et eneste du ku' bruge? Jeg har haft succes med en af dem - jeg har dog lige geninstalleret, og tror du jeg ka' huske hvilken der var den smarte... :/

Jeg er ikke så ops på reglerne, en måned gi'r bedre svarmuligheder end 14 dage... bare man får løst problemet. Ellers skriv igen/opret nyt sp. så skal jeg se om jeg ka' finde alternativer.

Et link vil jeg dog lige gi' som afskedssalut:
http://www.phm.lu/Products/PocketPC/ Phillip Majerus skriver simpelthen de progs som MS ikke ka' finde ud af ;)