Avatar billede steffansteffan Nybegynder
07. juli 2003 - 00:46 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Søger Folk

Jeg er en person der søger folk til at drive en computer side hvor målgruppen er drenge i alderen 13 - 30 år.
Jeg søger personer der er seriøse og har en del stand og evner omkring PC'en. Jeg er selv en meget seriøs webmaster
der har afaringer med at styre web-sites på nettet. Jeg er bla. medejer af siden www.Crazy-cars.dk som næsten har
rundet de 1000 faste Members.

Jeg søger:

1x Programør: (skal lave nolge systemer i PHP)
1x Adminstatør: (Styre siden fra admin-system og rette fejl)
2x Skribenter: (Skriver Artkler, Guides og Tests)

Dette er noget i selv vælger og i for ikke penge for det, det er et valg i tager med her selv om at i vil gøre et
stykke arbejde sammen med en andre gruppe mennesker for at få en god og drift bar side op og køre.

På siden kommer der Bruger Chat, Stort Forum, Artikler, Guides, Tests sektion, Shop, Stor Download sektion, Links-system m.m

Det er self. ikke mig der skal sætte jer iarbejde i har lige så meget ret som jeg har vi er alle lige stillet.

Jeg har bestilt Webhotel og det kommer inden for nogle dage. Det er et 40 MB Webhotel, med PHP, ASP, MySQl,
20 E-mailkontoer og ubegrænset trafik. Hotelet ligger på en server med en forbindelse på 100 m/bit.
Domænet kommer til og hedde PCworld-online.com og er også bestilt.

Jeg har lavet noget på siden og det ser sådan ud iøjeblikket men er slet ikke færdigt.
http://www.crazy-cars.dk/Links/Default.php

Hvis der er nolge der kunne tænke sig dette??

m.v.h
Steffan
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
07. juli 2003 - 00:52 #1
PCworld-online.com er stadig ledigt - enhver kan købe det for næsen af dig.
Du bør gemme den oplysning til du faktisk har domænet.

Du får sikkert problemer med rettigheder til navnet "PCWorld" !
Avatar billede kring Nybegynder
07. juli 2003 - 00:56 #2
Jeg tror at du kan få problemer med navnet... www.pcworld.dk hedder PC World Online når man kommer ind på siden og www.pcworld.com er også taget, og omhandler det samme som det site du vil lave!
Avatar billede dna Nybegynder
07. juli 2003 - 11:39 #3
Find et nyt navn!
Avatar billede punnishment Nybegynder
07. juli 2003 - 22:50 #4
erikjacobsen>>
Det er nok ikke blevet registreret hos hostmaster endnu, men den står vel nok i kø, hvis han nu siger at det er bestilt.
Avatar billede ronni112 Nybegynder
09. september 2003 - 23:36 #5
Send en mail
ronni@plindstrup.dk
Har et par spørgsmål
Avatar billede steffansteffan Nybegynder
31. december 2004 - 16:49 #6
Lukker tråden.