Avatar billede pablo Nybegynder
06. juli 2003 - 22:48 Der er 3 kommentarer

frames opdateres ikke mere

Hej

Jeg er løbet ind i et meget mærkeligt problem. Jeg bruger følgende 2 linier til at opdatere 2 andre frames end den linierne bliver kaldt fra.

    parent.BLAATOP.location.href='../forside/blaamenu.asp';
    parent.BUND.location.href='../forside/bund.asp';

Det har altid fungeret perfekt, men efter jeg geninstallerede min Win XP, så ignoreres disse linier totalt! De 2 nævnte frames bliver ikke opdateret. Jeg har været gennem nærmest alle indstillinger i browseren, og mener ikke det kan være noget der er slået fra.

Er der nogen der har oplevet det samme, og/eller kender løsningen på det?
Avatar billede roenving Novice
06. juli 2003 - 23:33 #1
Nu ser det jo umiddelbart mærkeligt ud, at du har store bogstaver og du ellers bruger små bogstaver, men jeg må tro ud fra det du skriver, at du også har checket det ?-)
Avatar billede pablo Nybegynder
07. juli 2003 - 15:57 #2
Det er fordi jeg har kaldt mine frames med store bogstaver. Det har jeg tjekket ;-) Det har nemlig fungeret, men det gør det pludselig ikke mere...?!?
Avatar billede roenving Novice
07. juli 2003 - 21:14 #3
Så har jeg ikke nogen gode forslag uden at kunne se det -- har du et link ?-)