Avatar billede vilfert Nybegynder
05. juli 2003 - 17:03 Der er 3 kommentarer

Nyt projekt

Hej Alle
Jeg er ny på denne side og har oprettet en tråd under Iværksætter, under titlen "PHP, MySql og grafik". Jeg er ikke sikker på om jeg har placeret min tråd det rigtige sted eller hvordan jeg evnt. nedlægger tråden.

Men skulle der være nogle interesserede til mit projekt, høre jeg meget gerne fra envt. interesserede.
Avatar billede Slettet bruger
05. juli 2003 - 18:37 #1
de nye skal læse reglerne :)

du skal bare vente og ikke belemre ekspertens database med "Kig lige på mit spørgsmål.." ... du er ny, det er helt i orden , bare du lige husker det :)

men læg http://www.eksperten.dk/spm/372693 i din foretrukne mappe og vent på at der kommer nogen og svarer
Avatar billede exp Juniormester
05. juli 2003 - 20:47 #2
Og så kunne du da også lige læse videre her: www.ebruger.dk/faq -- velkommen ombord :-)
Avatar billede exp Juniormester
09. september 2003 - 11:51 #3
Lukker du lige dette spørgsmål? Du tager bare point selv :-)