Avatar billede reino Nybegynder
05. juli 2003 - 11:50 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Flash i xsl doc

Hej,

Er lige stødt på et problem:

Ved at indsætte en standardcode for afspilning af en flashfil i et xsl dokument får jeg flg. fejl:

Unable to load the data file.
Reason: The name in the end tag of the element must match the element type in the start tag.

Koden er:

<object classid="clsid:D27CDB6E-AE6D-11cf-96B8-444553540000" codebase="http://active.macromedia.com/flash2/cabs/swflash.cab#version=4,0,0,0" ID="overlogo" WIDTH="109" HEIGHT="56">
    <PARAM NAME="movie" VALUE="media/overlogo.swf">
    <PARAM NAME="quality" VALUE="high">
    <PARAM NAME="bgcolor" VALUE="#FFFFFF">
    <EMBED src="media/overlogo.swf" quality="high" bgcolor="#FFFFFF"
        WIDTH="109" HEIGHT="56" TYPE="application/x-shockwave-flash"
        PLUGINSPAGE="http://www.macromedia.com/shockwave/download/index.cgi?P1_Prod_Version=ShockwaveFlash">
    </EMBED>
</object>

Det kan godt være det er mig der er på hel forkerte veje og håndtere det helt forket :)

Håber nogle kan hjælpe.
Avatar billede hoejrup Nybegynder
05. juli 2003 - 12:14 #1
Hvis du lave en start i et xsl dokument, så skal du også lave en slut.

Eks.
<xsl:template match="/">

</xsl:template>

I dette tilfælde er template name, og de er ikke ens i din xsl doc.

/per
Avatar billede reino Nybegynder
05. juli 2003 - 12:23 #2
Bingo, tak. Det hjalp :)
Avatar billede hoejrup Nybegynder
05. juli 2003 - 12:32 #3
Velbekomme! ;-)

/per
Avatar billede reino Nybegynder
05. juli 2003 - 12:33 #4
:)