Avatar billede steffansteffan Nybegynder
05. juli 2003 - 00:27 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Sponsorer Søges

Sponsorer søges til at dække udgifter til webhotel og domæne.
Sponsorerne for et Links på vores irc chancel og
600 eksponeringer af et 468x60 banner hver måned. Jeres banner kommer i vores speciel sponsorer banner system hvor
du for udleveret et brugernavn og et password til at se stats over dit banner bla. hvor mange visninger i har brugt og tilbage. I kan også se hvor mange klik jeres banner har givet jer.
I kommer også i vores nyhedsbrev som kommer ud ca. en gang om måneden. I de mails vi sender du for du jeres links samt en beskrivelse af jeres side.
Alt dette for kun 25 kr. pr. måned. Hvis du er utilfreds med prisen kan vi snakke om det.
Dit Abonnement kan til hver en tid opsiges. Du kan kontakte mig via mail på crazy-cars@e-mail.dk msn er og koblet til denne mail.
Avatar billede tommyf Nybegynder
05. juli 2003 - 00:32 #1
Det er da ikke en sponsor - det er da et gement reklamesalg du har gang i?
Og +4 øre per bannervisning... nej tak.
Avatar billede steffansteffan Nybegynder
05. juli 2003 - 00:39 #2
tommyf du skal tænke på at det er jo ikke kun eksponeringerne du betaler for og prisen kan vi jo også snakke om.
Avatar billede steffansteffan Nybegynder
05. juli 2003 - 00:54 #3
Sponsorer søges til at dække udgifter til webhotel og domæne.
Sponsorerne for et Links på vores irc chancel og
1000 eksponeringer af et 468x60 banner hver måned. Jeres banner kommer i vores speciel sponsorer banner system hvor
du for udleveret et brugernavn og et password til at se stats over dit banner bla. hvor mange visninger i har brugt og tilbage. I kan også se hvor mange klik jeres banner har givet jer.
I kommer også i vores nyhedsbrev som kommer ud ca. en gang om måneden. I de mails vi sender du for du jeres links samt en beskrivelse af jeres side.
Alt dette for kun 20 kr. pr. måned. Hvis du er utilfreds med prisen kan vi snakke om det.
Dit Abonnement kan til hver en tid opsiges. Du kan kontakte mig via mail på crazy-cars@e-mail.dk msn er også koblet til denne mail.
Avatar billede locturian Nybegynder
05. juli 2003 - 01:03 #4
Det er som sagt af tommy, ikke en sponsor du søger, men folk der vil betale for at få vist bannere.. no thx
Avatar billede danic Nybegynder
05. juli 2003 - 14:26 #5
Hvad hedder websiden i ønsker hosted????
Avatar billede steffansteffan Nybegynder
05. juli 2003 - 14:28 #6
Den vil komme til og hedde PCworld-online.com når mit hosted firma goskender min bestiling.
Avatar billede locturian Nybegynder
05. juli 2003 - 15:43 #7
Uhm, mon ikke du bliver sagsøgt fra dem der hedder PCworld ?
Avatar billede ronni112 Nybegynder
09. september 2003 - 23:46 #8
steffansteffan >>
Overvej lige dit navn :P
PC World er nok ikke glade for din hjemmeside´s navn...
Mener endda at PC World hedder PC world - Online...
Men uanset hvad, så ville jeg nok købe et nyt inden de brokker sig...
Avatar billede steffansteffan Nybegynder
06. januar 2005 - 19:09 #9
Lukker Tråden.