Avatar billede tt25 Nybegynder
07. december 2000 - 20:40 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

java menu og cursor

Jeg har en java menu...som virker udmærket. Men jeg synes at det er lidt træls at cursoren ikke skifter til hånd når man går over knapperne...kan man få det til det?
Avatar billede stigc Nybegynder
07. december 2000 - 20:43 #1
Her bliver det til en hånd:

Cursor cursor;
setCursor(cursor.getPredefinedCursor(cursor.HAND_CURSOR));

Avatar billede nomiz Nybegynder
07. december 2000 - 20:46 #2
Lige mine ord..
Avatar billede stigc Nybegynder
07. december 2000 - 20:55 #3
sølle 15 point, for noget der i sin tid tog mig mange timer at finde ud af :)
Avatar billede tt25 Nybegynder
07. december 2000 - 21:38 #4
du får nogle flere hvis du ved hvordan man kan få den til det uden at skrive det ind i selve javakoden.....et eller andet der kan stå omkring classkoden
Avatar billede stigc Nybegynder
07. december 2000 - 23:01 #5
det kan man ikke!
Avatar billede davsclaus Nybegynder
07. december 2000 - 23:05 #6
> stigc
Hvis du er utilfreds med de 15 point så har du heldigvis muligheden for ikke at svare.

De 15 point står jo ikke til måls i forhold til dem som opretter en profil og laver et spørgsmål på de 300 point for at de kan få hjælp til lektier.

15 point = let
30 point = middel
60 point = svær

er vist svjh det eksperten selv foreslår.

Og spørgsmålet ville da være let for en som har arbejdet meget med gui komponenterne.
Avatar billede stigc Nybegynder
07. december 2000 - 23:08 #7
davclaus>> du har helt ret, man er blivet vant til høje point indsatser! Det var også en bemærkning med et smil!