Avatar billede nilfri Nybegynder
04. juli 2003 - 14:27 Der er 1 kommentar og
1 løsning

PostNuke: fejl ved Install

Under installation af PostNuke (mit første overhovedet hands-on med PHP/Linux) får jeg følgende:

Not Good! magic_quotes_gpc is Off.
This can often be fixed using a .htaccess file with the following line:
php_flag magic_quotes_gpc On
CHMOD Check

...

Please change permissions on config.php to 666 so this script can write and encrypt the DB data (HINT: use "chmod")
Please change permissions on config-old.php to 666 so this script can write and encrypt the DB data (HINT: use "chmod")

___________

Hvad gør jeg nu?
Avatar billede nilfri Nybegynder
04. juli 2003 - 14:30 #1
Nåja, flag/Attributes. Så fik jeg 6 (hænger tit sammen med attributter :o)

Men jeg har stadig:

Not Good! magic_quotes_gpc is Off.
This can often be fixed using a .htaccess file with the following line:
php_flag magic_quotes_gpc On
CHMOD Check
Avatar billede nilfri Nybegynder
04. juli 2003 - 15:03 #2
Nå, det sidste faldt på plads (af sig selv?).

Nu kører det bare - ser fint ud.

(mumle, mumle)